Zwangerschapsjas?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Annedore, Oct 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. potjesoep

potjesoep Bekend lid

Apr 13, 2014
    713
    0
    0
    ik heb een vintage cape jas gekocht , heb ook geen klein maatje nou ja 44 wordt al als groot beschouwt en vond een cape jas wel ideaal ervoor. omdat die zwangerschap jassen mij een beetje teveel kosten .. heb er een van de markt vintage 80s super mooi ding voor 35 euro :)

2. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Vind ik ook leuk!!

Maar de zwangerschapsjassen zijn er bij bon prix al vanaf 40 euro ;)

3. missle

missle Fanatiek lid

Mar 4, 2010
    1,526
    1,073
    113
    Ik heb bij Zeeman een nette jas gekocht voor nog net geen 20 euro en dan in een grotere maat dan normaal. Prima om die paar maanden door te komen en niet zo belachelijk duur als wanneer er "zwangerschaps" voor het woordje "jas" staat ;)

4. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Helaas is dat voor mij geen optie. Een maat groter bij Zeeman, betekent gewoon mijn eigen maat, want Zeeman valt best klein.
    En nog groter hebben ze niet ;)

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,063
    2,557
    113
    Limburg
    Ik heb bij mn eerste zwangerschap een jas gekocht bij c&a maar dan wat maatjes groter.
    Nu heb ik via marktplaats een positiejas gekocht van noppies voor welgeteld 15 euro.
    Vind het ook zonde om een dure jas aan te schaffen voor 1 seizoen.

6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    moeilijke beslissing is dat he..
    vind het ook zonde van me geld maar ik ben een klein meisje dus denk dat ik ook snel al niet meer in me jas pas..
    en als het aan ons ligt willen we nog een kindje dus kan hem altijd nog een keer gebruiken eventueel..
    ik zou gewoon gaan passen als hij echt perfect zit dan kan je altijd nog zeggen doe het wel of doe het niet..

Share This Page