ik heb een vintage cape jas gekocht , heb ook geen klein maatje nou ja 44 wordt al als groot beschouwt en vond een cape jas wel ideaal ervoor. omdat die zwangerschap jassen mij een beetje teveel kosten .. heb er een van de markt vintage 80s super mooi ding voor 35 euro
Ik heb bij Zeeman een nette jas gekocht voor nog net geen 20 euro en dan in een grotere maat dan normaal. Prima om die paar maanden door te komen en niet zo belachelijk duur als wanneer er "zwangerschaps" voor het woordje "jas" staat
Helaas is dat voor mij geen optie. Een maat groter bij Zeeman, betekent gewoon mijn eigen maat, want Zeeman valt best klein. En nog groter hebben ze niet
Ik heb bij mn eerste zwangerschap een jas gekocht bij c&a maar dan wat maatjes groter. Nu heb ik via marktplaats een positiejas gekocht van noppies voor welgeteld 15 euro. Vind het ook zonde om een dure jas aan te schaffen voor 1 seizoen.
moeilijke beslissing is dat he.. vind het ook zonde van me geld maar ik ben een klein meisje dus denk dat ik ook snel al niet meer in me jas pas.. en als het aan ons ligt willen we nog een kindje dus kan hem altijd nog een keer gebruiken eventueel.. ik zou gewoon gaan passen als hij echt perfect zit dan kan je altijd nog zeggen doe het wel of doe het niet..