hallo, titel spreekt al voor zich. mijn ijzergehalte is nog maar 5.9 wat ik al vermoedde aangezien ik behoorlijk moe ben de laatste tijd. de vorige zwangerschap had ik dit ook zo vroeg. heb nu staaltabletten gekregen en hopelijk komt het hiermee goed. wat ik betwijfel. heb dit bij onze zoon gehad en dat is pas een paar maanden na de bevalling goed gekomen, maar ik ben toen minder gaan werken om 's middags te kunnen slapen, maar nu heeft de vk niks gezged over minder werken of wat dan ook. wat vinden jullie? wel of niet minder werken? ga morgen gewoon werken en dit wel ff bespreken, mocht ik het niet trekken dat ik naar huis kan en lekker slapen. heb een week vakantie gehad en toen viel mij dus op dat ik bijna iedere middag lig te slapen en ook weer vroeg in bed lig. groetjes
je kunt wel werken als jem aar rustig aan doet.. had zelf ook bloedarmoede gehad tijdens mn vorige zwangerschappen en krijg deze week ook weer staaltabletten,en ik eet altijd veel appelstroop en andere dingen waar ijzer inzit
Mijn ijzer is ook te laag..Ik heb nu floradix..Lijkt op een soort van hoestdrank..en ik moet zeggen dat het wel werkt..Voel me weer wat fitter..(echt een aanrader) Ik zou gewoon wel blijven werken..Maar ik zou wel rustiger aan doen.
dank je voor jullie reacties. ben er nog niet echt over uit. krijg nog een leuke bijwerking ervan waar ik echt niet blij mee ben, maar de vorige keer ook heb gehad, waardaaor ik minder ben gaan werken. morgen wil ik een gesprek met mijn manager en dan ff kijken wat we doen, het heeft me toen goed gedaan om minder te werken, en dat zal het nu weer doen, krijg dan wat meer rust in me. weet het niet. groetjes en bedankt
Wil even opmerken dat ik beide zwangerschappen bloedarmoede heb gehad.... Bij eerste staaltabletten (heette fero.. nog wat) gekregen daalde mn hb nog door.... en kon ik niet naar toilet... bij tweede floradix gebruikt (op aanraden huidige vk) en daar steeg het mooi door en geen effect op stoelgang.....!!