Gevoel niet meer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sappie, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

    sappie Fanatiek lid

    He hallo allemaal,

    Ik zit met het volgende, hebben jullie ook wel eens dat je het gevoel hebt dat je niet zwanger bent. Ik heb weinig last van kwaaltjes en begin soms gewoon te twijfelen of er wel iets zit. Misschien is het wel gewoon onzekerheid, alles is ook nieuw voor me, maar toch. Het geeft me niet een heel prettig gevoel.

    Liefs sap
     
  2. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Nt twijfelen hoor meid !! Ik heb nooit echt kwaaltjes gehad, pijnlijke (.)(.).. wie .. ikke.. ik heb ook geen (.)(.) dus waarom zouden ze toen pijn hebben gedaan, dikke buik... mocht je zoeken met een vergrootglas... misselijk (NOT) dus don't worry komt in orden !!! Zeker weten ... ik heb zonder kwaaltjes ook 2 kids gekregen en die zijn ondertussen al 4 en 5 !
     
  3. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Dank je stientje voor je lieve antwoord. Misschien zijn het wel gewoon de hormonen, hahaha.
     
  4. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Maybe maar je twijfel is normaal hoor !!! Ik zat altijd te hopen op een mooie zwangere buik ! Heb ik haast nooit gehad, bij me zoontje wel enkele cm 'tjes meer maar dat was het ook ! En bij een zwangerschap hoor je zo vaak al die kwaaltjes, dus je gaat vanzelf denken dat ze erbij horen en dus twijfelen als je ze nt hebt !! Maar wees gerust alles komt in orde !! En hoe minder kwaaltjes des te intenser je er nog v kan genieten, anders ook wel hoor maar je snapt wat ik bedoel denk ik hé
     
  5. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Ik snap wat je bedoelt !! Thanks

    XX
     
  6. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    You're welcome !! Lekker genieten meid !! :D !!
     
  7. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik denk dat iedereen wel eens dit gevoel heeft. In het begin van m'n zwangerschap had dit ook. Heb pas echt het gevoel gekregen dat ik zwanger was, toen ik ons kleintje voor het eerst voelde bewegen. Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor.

    Liefs Kathy
     
  8. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    O, heel herkenbaar hoor!! ;)
    Ik had dat ook, ik wilde bijna misselijk zijn, alleen maar vanwege de bevestiging. Het voelde toen echt zo van 'ze zeggen dat ik zwanger ben, de test wijst het uit maar verder...' Geen zorgen hoor! Je bent gewoon echt lekker zwanger en daar moet je lekker van genieten! Juist dat genieten gaat goed als je geen last hebt van vervelende kwaaltjes :D
     
  9. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Geen zorgen maken maar lekker genieten kwaaltjes hebben is ook niet alles ik wou dat ik ze wat minder had :D :D :D groetjes jacoba
     
  10. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heb dan wel wat kwaaltjes maar ben ook erg onzeker.
    Krijg gelukkig over drie weken een echo en als ik dan het hartje zie kloppen dan is alles wat tastbaarder.

    Die onzekerheid had ik bij de 1e zwangerschap niet terwijl ik toen niet één kwaaltje had :( .

    Ik denk dat de meeste wel onzeker zijn.
    Ben je eindelijk zwanger ga je je daar weer druk over maken. Zo blijven we bezig :confused: .

    Silly
     
  11. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb eigenlijk vrij last gehad van misselijkheid..moeheid..niet kunnen eten enz.
    Maar toch was ik af en toe nog een beetje bang..
    Vooral voor de echo..daarvoor schoot er echt even door mijn hoofd..wat als ik niet zwanger blijk te zijn ofzo...

    maar na de echo..voel je je echt zo super zwanger..blijf er maar aan denken en kijk steeds naar de foto :) je voelt je op en top zwanger dus..Ook omdat je zekerheid hebt en omdat je je kindje hebt gezien..
     
  12. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik kan haast ook niet meer wachten op de bevestiging bij ed Vk over 2 weekjes als ik mijn eerste echo krijg. Ik kan nu ook niet zeggen dat ik me echt zwanger voel, al wijzen drie positieve testen en het uitblijven van mijn menstruatie dat wel uit. Ik heb wel last van vermoeidheid en mijn borsten groeien, maar van misselijkheid kan ik niet spreken. Ik begrijp je onzekerheid dus heel goed en hoop dat jij je zekerder zult voelen na je eerste echo.

    liefs Sämira
     
  13. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    haha wat leuk ... ik heb hetzelfde en al eerder een topic geopend. Want ik voel me op de vermoeidheid na gewoon lekker. Echt van ... ben ik wel zwanger. Weken geen test meer durven doen en toen moeders voor moeders kwam moest je wel haha!! Nou dikke vetten streep. Volgende week eerste echo dus dan bevestiging. Spannend haha!!! Heb ook echt het idee van als er nou eens niets zit!!! Maarja we merken het volgende week wel. Wat je al eerder las zo kan je je overal druk om maken haha!!

    succes met het heerlijk zwanger zijn haha ;)
     
  14. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik dacht ook dat ik me vergist had ( 2 positieve testen, maar goed) ik heb helemaal geen zwangerschapskwaaltjes..
    Het was voor mij pas duidelijk toen ik de echo zag.. en toen dacht ik nog van: op wie zijn buik zit het apparaat...

    Heb nu nog steeds het gevoel dat ik het allemaal verzonnen heb, of dat het een droom is geweest.. Maar ik krijg nu toch echt wel een beetje een buikje.. weet niet of dit door de zwangerschap komt, of omdat ik moeilijk naar de wc kan.. :oops:

    Maar het is zeker geen fabeltje.. wees blij dat je niet zoveel klachten hebt, kun je er des te meer van genieten..

    Groetjes Kalush
     

Deel Deze Pagina