Hai allemaal, Wij gaan zo zwemmen in Center Parcs. Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden? Mag ik bijv van (familie)glijbanen of wildwaterbaan? Het schijnt dat je kind veilig beschermd zit in je buik, maar wil ook geen onnodig risico lopen. Geven ze het aan bij CP? O ja, maakt het ook nog uit hoever je bent? Ik ben 16 weken.
Bij de glijbanen hangen van die borden met voorschriften, daar staat op of het afgeraden wordt als je zwanger bent.
Hii, Volgens mij staat er wel aangeven op die borden bij de glijbaan dat zwangere vrouwen er beter niet in kunnen gaan. Ik zou als ik jou was echt de hoge glijbanen vermijden, en ook niet in de wildwaterbaan. Veel plezier!
Ik heb laatst in het gewone zwembad hier gekeken maar bij de glijbaan stond geen waarschuwing. Toch ben ik er met 23 weken toen niet in gegaan, wil geen risico lopen.
Was gezellig! Er staan inderdaad geen bordjes bij. Ik ben wel in de stroomversnelling geweest, maar niet in de wildwaterbaan. Dat durfde ik toch niet als risico te nemen. De stroomversnelling kon wel, mijn vriend was eerst voor gegaan om te kijken of het kon. En glijbanen heb ik ook overgeslagen. Wel lekker gebubbeld en gezwommen.
Beter het zekere voor het onzekere en niet in de glijbanen gaan. Al denk ik dat het misschien wel gevaarlijker is om in een superdrukke stad te lopen en een por te krijgen.. Verder gewoon lekker genieten: ik vind zwemmen heerlijk nu ik zwanger ben!
Ja is echt heerlijk, maar eigenlijk altijd (hoef niet zwanger te zijn om te genieten van zwemmen.) Toch merk ik dat ik nu automatisch voorzichtiger ben. Ik wil ook niet overdreven overbezorgd zijn, maar op de een of andere manier reageer je instinctief toch anders. In het golfslagbad let ik bijv meer op voeten van kinderen die aan het zwemmen zijn, etc. In de efteling staan bijv wel bordjes voor mensen met rugklachten, zwangeren, mensen met hartkwalen, etc. Raar dat het bij CP niet zo is. Er staan wel overal bordjes met 15 picto's voor andere dingen (niet op knieen, niet met hoofd eerst, etc.)