zwangerschapsjurkje

Discussion in 'De babyuitzet' started by IS88, Feb 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 7nov12

7nov12 Bekend lid

Sep 13, 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Houd met gewone jurkjes wel rekening met de lengte. Door je buik wordt het jurkje wel erg kort op een gegeven moment. Ik vond gewone jurkjes echt niet mooi staan bij mij. Ook de naad aan de zijkant klopt gewoon niet meer.

2. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik zou ook nog afwachten, echte positiejurkjen hebben vaak al een echte buik erin
    en stel je krijgt bijna geen buik?? dan heb je een jurkje wat flubbertje om je buikje
    anders tegen die tijd eens kijken op bijv marktplaats?? zeker gelegenheidskleding word niet vaak gedragen dus zal vast nog wel netjes zijn
    en anders even kijken bij de H&M die heeft een leuke Mama collectie maar ook een leuke collectie voor een maatje meer, daar kun je misschien ook wat leuks tussen vinden waar je buik dan inpast

3. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

Feb 7, 2013
    380
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    zal niet alvast een jurkje kopen voor over zoveel maand,
    zoals er al gezegd werd misschien ben je dan niet eens zwanger,
    en mocht het toevallig raak zijn
    dan ben je gemiddeld zon 3/4 maanden zwanger een echte positie jurk dan is ook niet echt wat,
    zal gewoon een leuk stretch jurkje gaan zoeken wat genoeg rek heeft,
    en zou zeker niet nu al gaan zoeken als je zomer jurk zoekt,
    en over een maand of 2 pas dan hangt de zomer der pas nu veel lente collectie nog

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Ik zou ook voor een stretchjurkje kiezen. ( en dan opletten op de lengte!)

Ik zou echt geen zwangerschapskleding gaan kopen. Je figuur verandert zo, je hebt echt geen idee wat je dan lekker of goed zit van te voren.

5. Jo86

Jo86 Bekend lid

Apr 16, 2009
    658
    0
    0
    Ik heb een (zwangerschaps)jurkje van de prenetal, maar het ziet eruit als een normale jurk, dus van de week wel al aangehad, maar pas nog makkelijk in m'n gewone kleren, ben zelf wel lang, alleen heb een kleinere kledingmaat, verder zijn er ook jurkjes die wel gewoon meerekken...succes!
    Ik zou gewoon nog heel even afwachten en dan eind mei bijvoorbeeld kopen. Online zijn vaak wel meer dingen te vinden dan in de winkels.

Share This Page