Te hoog tsh, te laag t4 wat nu?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door annekelovenico, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste verloskundige,

Vrijdag te horen gekregen dat mijn schildklier te traag werkt. Te hoog tsh en te laag t4. Ik slik al jaren 100 mcg euthyrox. Vrijdag meteen opgehoogd naar 150 mcg. Nu lees ik op internet dat ik nu meer kans heb op n miskraam, ontwikkelingsachterstanden, vroegeboorte en laag iq. Mijn huisarts wil er geen antwoord op geven en ik heb donderdag pas n afspraak bij de gynaecoloog. Mijn vraag is enkel hoe veel groter is de kans dat er donderdag geen hartje klop te zien is met inwendige echo? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Liefs Anneke

2. Vrij T4 op 14
    Tsh op 20.8

Niemand?

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je hebt inderdaad net een iets grotere kans dan een ander, maar de kans is minimaal verhoogd. Ik kan geen percentage geven, want dat is niet op die manier uitgelegd in de studieboeken helaas. Je hebt wel veruit de meeste kans dat het gewoon goed gaat!

Mirjam

4. Heel erg bedankt!!! ik mocht begin deze middag langs de gyn omdat ik me zo n zorgen maakte.... t zag er allemaal goed uit, t hartje klopt en t beebje is 6,6 mm en de gyn zei dat dat perfect was

Xxx

Deel Deze Pagina