Gisteren hebben we een feest gehad (bruiloft) was super leuk. maar sinds we vanacht thuis zijn gekomen ben ik al zo ziek als een hond begon al op de fiets terug naar huis, werd met de minuut misselijker. thuis enorm aan de diarree de hele nacht door en nu is mijn buik zo hard als beton lijk wel 5 maanden zwanger helemaal opgezet heb niet overgegeven wel flink misselijk. voel me echt niet tof, het vervelende is morgen gaan we met vakantie hoop zo dat dit afzwakt man zei net al als dit morgen nog is dan gaan we naar de dokter kijken of er misschien een middel is zodat we wel naar spanje kunnen gaan. man was ook misselijk vannacht maar we hebben niet hetzelfde gegeten en gedronken, aan de drank kan het niet liggen heb over de hele avond 2 wijntjes en 2 spa rood op. excuses voor het onsmakelijke verhaal maar zit er even mee in mijn maag D letterlijk )
Bah wat vreselijk! Kan wel een virus zijn die jullie gekregen hebben... Volgens mij heerst het. Tenminste hier in de buurt. En dan met de gedachte dat je morgen op vakantie gaat...... Ik hoop dat jullie vandaag opknappen!!! Beterschap!!!
heb je daar niet iets van nootjes of hapjes gehad? en helemaal niet samen gegeten ook niet het avond eten? ik hoop dat je snel op knap meid!
we hebben daar niet gegeten ik heb een stukje taart op wat mijn man niet heeft genomen en ik heb een paar cassave chipjes op ik denk zelf dat het van de taart afkomt zat slagroom in en het smaakte me al niet helemaal dus heb hem na 3 hapjes laten staan er waren meerdere die dit hadden, is ook zo lullig natuurlijk sprak net een bekende die ook taart op had en geen drank die was ook al aan de diarree? hoop dat het snel over is zou dit lang duren
Nou lekker! Zou het wellicht even laten weten via via want het is natuurlijk wel heel slecht wanneer de gasten allemaal ziek worden van de bruidstaart! Zal die taartenmaker toch even aangepakt moeten worden.
het heerst ook.... oudste had het ook van dinsdag op woensdagnacht.... heb hem later cola zonder prik (geschud) gegeven.... dat helpt soms.... en toen ging het idd een stuk beter... Wellicht proberen? beterschap!
Meestal is een buikgriep binnen een dag over dus in de loop van de dag zal het ergste wel voorbij zijn denk ik
ik ben inmiddels wel leeg geloof ik maar heb echt pijn aan mijn maag, heb vanmiddag toch wat leuks ondernomen met man en zoon maar was echt flink beroerd en nog als ik te leeg wordt val ik echt bijna flauw, en echt pijn in de boven buik zeg maar. net wel wat gegeten en ben nu nog niet naar de wc geweest dus het zit al langer dan 15 minuten. hoop beter morgen bekende van ons is er al zoet mee sinds zaterdag dus hoop .van niet als het vanavond nog niet beter is ga ik zoiezo even langs dokter