duizelig en bleek. zweten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pnirmal, 21 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi

Vanmogen ging ik mijn zoon uit zwaaien voor een werkweek met school tijdens het wachten en zo werd ik in eens heel naar misselijk duizelig knikkende knieen en zweten en bleek aanvoelen.

Probeerde de poli van het ziekenhuis maar kan maar tussen 8 en 10 bellen. Zelf heb ik het vermoede dat het misschien wel me bloed druk was want heb heb het de laatste dagen wel vaker ben op moment 19 weken zwanger. Heb ook suikerziekte maar me suiker was goed, Wat kan ik doen? Want zo dra ik wat ga doen lopen of wat of langstaan begint het weer,

Bedankt voor het advies alvast.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het kan inderdaad je bloeddruk zijn, deze kan behoorlijk schommelen en als het dipt kan je daar wel even last van hebben. Had je alwel gegeten toen je je zoontje ging uitzwaaien? Neem op zo'n moment iets te eten. Een bouillonnetje bijv. Hopelijk voel je je snel weer fit.

Imke

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi

Ja ik had wel gegeten heb suiker er bj moet dus vier keer per dag prikken hij was met prikken net 7 dus die was niet te laag of te hoog bedankt alvast groetjes

Deel Deze Pagina