hallo dames, hier ben ik weer met een vraag. Nu zit ik 5 dagen voor nod en heb ik de hele dag last van hevige buikpijn en zodra de buikpijn beetje minder wordt dan begint er weer hevige menstruatiepijn, en zo gaat dat maar de hele dag door, en gisteren ging de pijn gepaard met flinke messteken in linker lies.de pijn is op 14mei begonnen en heb ik nu nog steeds last van. zijn er dames die dit herkennen? betekent dit dat ik een zware menstruatie verwacht? ben benieuwd wat het kan betekenen ik hoop op een zwangerschap, maar daar twijfel ik wel een beetje aan als die hevige pijn weer begint. 14mei was volgens berekening mijn vermoedelijke innestelling. maar een innestelling kan toch niet zo lang duren of juist wel???
innestelingspijn kan wel en paar dagen aan houden maar bij mij was dat niet zo erg lichte krampjes soort van menstruatie pijn... Ik zou het even afwachten en ander misschien over een paar dagen testje doen Succes
Hoi Kelly , Ik heb het zelfde als jou , zondag en maandag had ik hele erge buikpijn. Net of ik ongesteld moest worden maar zelfs afentoe net iets erger. Nu heb ik ook iets gevoelige borsten maar dat heb ik ook als ik ongie wordt. Nu zat ik zondag op dag 27 en maandag 28. Ik heb een cyclus van 35 dagen ( de laatste twee keer 35 , daarvoor 34 en 38). Ik had ook het idee dat er misschien iets aan innestelen is , maar dat weet ik niet zeker en toen me buikpijn zo erg werd toen begon ik erg te twijfelen. Als het dan toch niet raak is laat me dan maar ongesteld worden dan heb ik eindelijk een kortere cyclus. Maar ik wordt niet ongesteld en vanaf vandaag ook niet echt last meer eigenlijk. Gister een testje gedaan maar wit natuurlijk , heel stom ik weet het want als ik zwanger ben is het veeeeeeeeel ste vroeg om te testen. Wanneer is jou nod ? Ik ben benieuwd hoe het bij jou afloopt bij jou . Ik hou hoop maar begin toch steeds meer te denken dat ik mezelf gek maak.
@Pluisjee: de buikpijn heeft bij mij 4 dagen geduurd, ik denk dat het echt een innesteling was. en nu heb ik nergens last van alleen steken in mijn borsten normaal heb ik nooit last van mijn borsten dit keer wel en ik heb nu een tintelend gevoel in linker lies. vandaag is mijn nod maar nog geen bloed en geen krampen ben benieuwd ik ga vrijdag testen.
Spannend Kelly !! Ik ben ook benieuwd had je ook echt pijnlijke buikpijn. Bij mij waren ze heel heftig zeg maar... En Miss vies vraagje maar hoe zit je met afscheiding? Ik heb nooit afscheiding iedergeval niet wat in me onderbroekje (bah) zit en nu wel!! Weet niet of dit goed of slecht is. Hou me op de hoogte!!
Hallo allemaal! Ook ik heb rond mijn vermoedelijke innesteling steken onder in mn buik gevoeld.. (Niet heel heftig) Maar heb nu ook al een aantal dagen erg pijnlijke borsten, heb dit normaal nooit!! (niet voor, tijdens en na mn pilgebruik) Ik kon ze bij wijze van dubbel vouwen en dan voelde ik ze nog niet Ook veel aders zichtbaar (Maar misschien was dit al wel eerder zo en valt het me nu pas op) En idd ook meer witte afscheiding dan normaal!! Ik ben benieuwd of er donderdag wat gaat gebeuren! Heb momenteel een wat trekkend/zeurend gevoel onder in mn buik.. Niet echt menstruatiepijn, het voelt net anders.. Liefs!
Hier hetzelfde, nu week voor nod. Dacht zelf niet aan innesteling, want weet niet of dat zoveel pijn kan geven. Ik heb pijn in onderbuik en onderrug, echt alsof ik ongesteld ben. Ik zat er net al over te 'klagen' in nod forum, en toen zag ik ineens dit onderwerp, grappig. Ik heb ook restless legs heb ik ook altijd bij ongi. We zullen zien. Bij julli is het dus al weg, ik hoop bij mij ook snel, want het is echt flinke pijn....
Bij mij is de pijn redelijk weg in iedergeval niet heftig meer!! Af en toe klein steekje dat is alles. Nu keek ik even op die calculator en stond 20e eventuele innesteling nu weet ik dat die heel veel niet klopt maar als het wel zo is vind ik het wel grappig Ik dacht echt dat ik door de grond ging zo heftig net menstruatie krampen maar dan erger. Mijn nod is maandag dus even wachten. Groetjes
ik ga pas vrijdag testen want heb geen test in huis en vrijdag ga ik pas naar de stad. ik hou je zeker op de hoogte maar verwacht er niet te veel van anders is de teleurstelling heel zwaar.
Ik heb PRECIES hetzelfde!! Heb wel behoorlijke steken en krampen gehad.. Maar ik zie nu ook opeens aders lopen (zaten die er nou wel of niet al... ) En ook de afscheiding valt me op! Ben ook erg benieuwd naar wat dit te betekenen heeft!
Spannend je zit dus in het zelfde schuitje als ons? Wanneer is je nod? Enne wat ik trouwens ook heb ik droom sinds 2 nachten heel erg zo erg dat ik er gewoon wakker van werd . En leuk zijn die dromen niet hoor 1 keer dat ik zwanger was en vermoord werd ????? En 1 keer weet ik niet meer maar werd huilend wakker dus zou ook niet zo leuk zijn geweest !! X
Ik denk dat het donderdag is maar ga uit van maandag niks, dan testen denk ik.. als ik dat volhoud.. Ik droom idd ook best heftig, heb ook het gevoel dat ik niet goed uitrust.. En wanneer is jouw nod?
@ sjubidoe Mijn nod is maandag. Ik heb nog 3 testen in huis en wil ook zo graag maar probeer echt te wachten in iedergeval tot zondag. Maar ik moet heeeeeel eerlijk zijn maandag heb ik getest terweil ik zeker wist dat dit te vroeg was maar stel dat ik ineens korte cyclus had Hahaha Natuurlijk negatief Ik vind heel spannend maar denk steeds ben toch niet zwanger maar een klein stemmetje zegt volgens mij juist wel. Heb nu alleen nog veel afscheiding droom dus heel erg en hele lichte ongie krampjes meer vervelend als pijnlijk!! Maar als je nod donderdag is kan je al een testje wagen toch ? Xx
Ik heb precies hetzelfde, ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat ik niet zwanger ben, maar ergens zit er ook iets dat zegt dat het wel zo is.... Dit is pas mn 2e ronde dus ik heb geen idee of ik mooi regelmatig ben, dus vandaar dat ik wat langer wil wachten... Denk dat ik zaterdagochtend aan ga houden ipv maandag!!
Spannend laat je even weten als je getest heb zaterdag ?? Dit is mijn 4de ronde, dus ook nog niet zo lang. Is het je eerste kindje ? En hoe oud ben je Ik ben vandaag vrij maar al wakker is ook zo warm hè. Zo maar even schoonmaken dan ben ik voor het echt warm is klaar Oh ja werd wakker met bruikkrampjes haha maat geen ongie X
Hallo dames heb net getest en ik zie een heel licht streepje ka het haast niet geloven zal het echt zo zijn. ik denk niet dat ik hem op de foto krijg is echt een tuur streepje. wat denken jullie wanneer moet ik weer op nieuw testen. maar ben zo bang heb vandaag menstruatiepijn.