hai meiden, ff een vraagje hoor maar ik ben nu bijna 6 weken.. en heb eigenlijk niet zo'n behoefte aan sex, meer in knuffelen maar stel dat ik er nu wel zin in krijg... kan t dan? Ik bedoel.. ik ben nu heel voorzichtig in mijn zwangerschap.. let op wat ik eet, drink etc... wie heeft hier ervaring mee? Ik wacht liever even tot we het hartje hebben gezien, gehoord...
hallo, dit kan totaal geen kwaad! hoe ver je ook bent de kleine zit zo goed verpakt dat er niets kan gebeuren door sex te hebben.. ik heb hier in het begin ook moeite mee gehad (dus het is niet gek dat je het je afvraagt) maar heb me uitgebreid door de vk laten voorlichten over dat sex totaal geen kwaad kan. dus mocht je zin krijgen, gewoon doen!!
niets raars meid ik durf ook niet morgen krijgen we hoop ik een mooi hartje te zien en ik hoop voor mijn vriend dat ik het dan kan goed maken
Ik durfde dat bij Isabella ook niet. Maar nu helemaal geen problemen met sex. Het kan echt geen kwaad om gewoon sex te hebben. maar je kunt ook gewoon wachten hoor als je dat prettiger vindt.
Kan echt geen kwaad! Het is niet mogelijk je baby ermee te schaden hoor. Dus als je zin hebt, gewoon doen.
Het kan geen kwaad maar snap je wel hoor... Iedere keer als jij klaarkomt krijgt de baby een warme omhelzing en daarbij zou het ook goedijn voor je bm...
Hihi, ik weet dat het geen kwaad kan maar toch herken ik het wel Mijn hubje moet het ook al bijna een maand zonder stellen. En gefrustreerd dat ie is! Zo moet je per se, en zo mag je niet meer Daarbij komt dat ik zo misselijk ben dat ik echt niet moet denken aan beweging aan mn lijf...ik hou me liever zo stil mogelijk! Het is altijd wat he!
Vanaf het moment dat ik zwanger bleek te zijn had ik de eerste 12 wkn nog geen eens zin in sex. Me vriend vond het niet erg en snapte het wel maar... Mocht je sex hebben vanaf je zwangerschap, je kind zit veilig en goed ingepakt in je buik dat de sex geen kwaad kan! Ik heb nu nog steeds regelmatig sex en moet zeggen... De kleine geniet er ook van
Alleen in het begin met de misselijkheid geen zin in sex gehad....begrijpelijk...wie wil er nou sex als ie "ziekig" is. Maar Natuurlijk kan het...we hebben best veel sex...ik heb ook veel zin..erg veel zin en jah dat kan het beste beantwoord worden
Ik snap je wel hoor, vooral in de eerste periode heb je niet echt behoefte aan sex, je bent moe, misselijk en onzeker.. maar het kan zeer zeker geen kwaad voor het kindje, zelfs tot het einde van je zwangerschap kan je het blijven doen, dan wel op andere standjes omdat je buik in de weg zit dan haha. Bij mij staat het ook even op een laag pitje.. tenminste 3 a 4 keer in de week ipv elke dag hahaha *dat was ook al zo voor we met kinderen bezig waren*. De sexdrive komt weer terug hoor en ook krijg je straks meer zekerheid. Geniet er van!
Kan echt geen kwaad! Tuurlijk heb ik ook angstige gedachtes gehad over dat het kindje het zou kunnen voelen, of dat mijn vriend iets zou beschadigen. Maar je kindje ligt vast en is goed beschermd. Gewoon doen dus als je zin hebt! Is ook nog goed voor bevalling later en baarmoeder!
Dankjullie wel meiden voor de reacties! Ik denk idd dat ik nog even wacht tot 18 maart (eerste echo) dan heb ik wat meer zekerheid hahaha erg he