Ik had er bij mn dochter later in de zwangerschap 1, pas nadat bekend werd dat ze in stuit lag.... ben met opzet het heel laag gaan dragen, maar ze ging mooi niet draaien hoor. Ik heb dr nu 1 gevraagd voor Sint met een belletje en een hanger samen met een armband. Dit is mijn hanger:
Ik heb deze van mijn ouders gekregen, een spiraal is al jaren een belangrijk symbool voor me. Ik draag hem sinds een week dagelijks, vond het een beetje vreemd voordat hij/zij het mogelijkerwijs kon horen, maar ik kan me ook voorstellen dat je het draagt gewoon omdat het mooi is. Ik heb ook nog nooit gehoord dat het slecht zou kunnen zijn.
hai sannie, bij de eerste had ik het vanaf een week of 15 om zoiets. n nu bij de tweede had ik hem al heel vroeg om ook rond de 8 weken ofzo. je bepaald toch zelf wanneer je het om wilt doen. ik vond het erg leuk en wilde iedereen laten weten van onze zwangerschap. nu draag ik het niet meer want ik krijg er harde buiken van over de ligging..naarmate je zwangerschap vorderd, is het verstandig om het belletje zo laag mogelijk te laten hangen. ze zeggen dat het kindje anders in een stuit gaat liggen omdat hij/zij zo graag het belletje wilt horen.
Ik heb er geen eentje gehad, maar begin nu wel te twijfelen. In het begin van de zw.schap heb ik wel op de site zitten kijken, maar toen niets besteld. Misschien dat ik t nu alsnog doe, want t is toch wel mooi hoor... Of zo'n armband met naam en geboortesteen... Hmmm, twijfel, twijfel