haj meiden heb een vraagje ik kwam er net achter dat ik twee oude danoontjes van me zoontje heb op gegeten gister van 4 dagen over datum. en mijn vriend had een soort van christal clear drankje en staat ineens op na opnenen 2 tot 3 dagen consumeren en die fles staat al week open maak me ineens super druk kan dit kwaad? PLEASE HELP MI
Als het niet vies smaakt is er weinig mis mee, en word je er niet ziek van. Echt bedorven Danoon spuug je gegarandeerd weer uit, dat is echt heel erg vies. Zeker dat kinderspul kun je wel wat langer houden omdat er superstreng op gecontroleerd wordt. No worries!! En al word je wel ziek, dan is dat niet gelijk ook schadelijk voor je kleintje hoor
Als het slecht geweest was had je dat zeker geproefd je hoeft je echt niet druk te maken hoor is veel slechter voor je kindje
Het zal vast nog goed zijn geweest, en als het niet meer goed was is je kindje er tegen beschermd door de placenta, alleen jij kan misschien wat last van je maag hebben
Oh gelukkig maar maakte me al helemaal druk pffh nouh gelukkig maar dan!!! bedankt voor jullie geruststelling