Hoi dames, Ik heb even een vraagje over die zwangerschapskettingen. je weet wel die kettingen met zo'n balletje eraan. Ik vind ze erg mooi en wil er dan ook graag een hebben, maar ik heb ook ergens gelezen dat het niet goed is voor de baby. Weten jullie hier eens van? En weten jullie toevallig ook waar ik ze kan kopen? gr tascha
Volgens mij gaan daar verschillende verhalen over. Tegen mij is gezegd dat het niet goed is als omdat als je je verschillende keren stoot met het balletje ertussen je vliezen kunnen breken als je in je laatste weken loopt.
hoi Heb het mijn vk gevraagd en het kon volgens haar geen kwaad als je hem maar goed omhangt Ik het hem bij www.buikbanden.nl
Hoi Ze zei dat als je verder in je zwangerschap bent dat je hem dan zo laag mogelijk moet hangen. Het kindje kan het geluid op een gegeven moment gaan horen en er dan naar toe draaien en als hij te hoog hangt kan de kleine in een stuit komen te liggen. Dit is wat mij verteld is weet natuurlijk niet of het ook echt waar is maar het klinkt wel logich
ik dacht dat dat niet goed was voor de baby. dat als de ketting te hoog gedragen wordt de baby niet indaald omdat hij naar het geluid van de ketting gaat liggen. dus als je hem laag draagt dat het dan geen kwaad kan.
Hier is al eens een topic (meerdere) over geweest. Kijk eens op http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ight=boala Misschien kun je hier wat info vandaan halen. Kus Toys
Dit zijn leuke steeds andere berichten over wel en niet goed. Wat ik ook gehoord heb, wat heel lochisch klinkt. Een babietje hoort alleen lage tonen. De hoge tonen (het belletje) verdwijnen via de buikwand, de baarmoederwand en het vruchtwater. Dus 9 van de 10 kids horen het niet eens. Maar goed verhalen blijven verhalen, niet?
Of het kwaad kan voor de baby weet ik niet, maar ik had ook ooit zo'n ding bij de eerste zwangerschap, maar heb hem afgedaan na een paar weken omdat ik met dat balletje overal tegenaan stootte.
Ik heb er eentje gekregen, maar nog niet gedragen omdat de beeb toch nog niks hoort. Heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat deze ketting 'gevaarlijk' zou kunnen zijn...Ik zal het nog wel aan de vk vragen.
Dit is een kettinng met daaraan een belletje. Als je bij in m'n album kijkt en dan naar die foto van 22 weken, daar heb ik hem om en kun je hem zien. Groetjes, Wendy
Je kan zelf een beetje testen welke tonen je wel en niet hoort. Die je radio maar eens aan en leg je handen stevig op je oren. Dan hoor je alleen de lage tonen. Een babietje hoort nog minder in je buik, doordat het geluid door meer lagen wordt tegengehouden.