Meiden, ik ben 11 december bevallen. Heb tot 3 weken daarna gekolfd. En nu meer dan 4 maanden later heb ik nog steeds af en toe melk. Vooral als ik onder de douche sta? Gaat dit nog een keertje over?
Oef... ik heb het iets langer dan twee weken gedaan (borstvoeding en kolven) en toen ik wilde stoppen had ik 1x een stuwing (erg pijnlijk). Toen ben ik een kolfapparaat gaan halen en heb beide borsten leeggekolfd. Daarna geen last meer gehad. Helaas bleven ze daarna zo slap als een .... bah! Maar goed, het schijnt dat je vet langzaam in je borsten terugkomt... 8) ik weet nog wel waar ik een voorraadje heb! hahaha. Succes meis.
Nou, ik heb 7 weken gekolfd, van fulltime de eerste 2 weken, en daarna afgebouwd. En nog komen er druppeltjes melk uit, als ik mijn borsten masseer tijdens het douchen.. En ik hoor soms verhalen van vrouwen die langer BV hebben gegeven, dat ze 8 jaar na het stoppen nog BV hadden... Bij anderen is het direct over.. Dus het is een kwestie van afwachten.
In principe is het zo dat zolang er om melk gevraagd wordt het nog aangemaakt wordt. Dus zolang jij een beetje knijpt/masseert om te kijken of er nog melk uitkomt onder de douche, zal er ook nog een druppel komen Lekker met rust laten die (.)(.) tenzij je erge stuwing krijgt maar dat lijkt me sterk na 4 maanden. Succes he!
Tsja, dat dacht ik ook, maar na 4 weken niet masseren, werd ik nieuwsgierig, En nog steeds drupjes.. Ach, zolang het daarbij blijft...