Zwangerschapskilo's samen te lijf gaan?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Luppy, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Bedankt voor de tip over de cassavechips en de zoute stokjes :). Mss moet ik mij ook maar eens gaan verdiepen in de streepjeslankdieet. Waar is dat ook alweer van en kan ik dat ergens op een website vinden?

Ik ga idd ook eerst een glas water drinken voordat ik iets te snoepen pak, hopelijk is mijn trek dan als sneeuw voor de zon verdwenen :p. Wat een goeie tips allemaal.

Vandaag beschouw ik maar als een verloren dag. Voel me er erg schuldig over (achteraf), maar heb het zelf gedaan tenslotte...

Het lijkt mij heel erg intensief als je zoontje de hele avond aan het clusteren is. Petje af dat je dat allemaal volhoudt in combinatie met werken / huishouden en nog een peutertje dat je hebt rondlopen!!

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
  3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    He meiden, hoe is het met de lijn? In het weekend is het altijd zooooo lastig, vind ik. Zaterdag ging het hier nog wel, maar gisteren kreeg ik een appelpunt bij mijn ouders. We hadden het avondeten overgeslagen door die appelpunt en toen hadden we om 9 uur 's avonds toch nog ontzettend honger en heeft mijn man patat gehaald. Slecht slecht slecht....... maar goed, vanochtend maar weer met frisse moed begonnen en tot nu toe gaat het vandaag weer goed.
    Deze week wordt wel moeilijk. Morgen een zakenetentje en we gaan een weekendje weg, dus dat zal ook wel weer lekker uit eten etc. worden. Verder dus maar heel rustig aan proberen te doen, maar het blijft moeilijk hoor. Hoe meer je wilt lijnen, hoe meer je moet denken aan lekkere dingen en hoe meer trek je er ook in krijgt.

Deel Deze Pagina