zwangerschapskilo's schema

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 11 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Lekker een hoop kilo's als ik dat zo lees dus :D
    Straks er lekker weer vanaf sporten
     
  2. rachel22

    rachel22 Actief lid

    16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    ben ook al aardig wat kilootjes aangekomen.
    maar ja ben ook nog is gestopt met roken en snoep wel af en toe. :oops:
    ach ja het gaat er wel weer af.ik wil toch iets van zwangerschapsgym gaan doen.
     
  3. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Inmiddels ben ik vanaf mijn eerste bezoek met de vk 2,3 kg aangekomen. Denk vanaf het begin een kilo of drie dus dat vind ik reuze meevallen.
    Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat met de groei.
    Laat de buik maar komen!! Over de kilo's maak ik me later wel zorgen.

    Groeten Narcissen
     
  4. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ben nu ruim 30 weken en ben tot nu toe 8 kilo aangekomen en hoop dat ik nu blijf hangen in gewicht hihi.
     
  5. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Ik ben nu 37 en 4 dagen en ben tot nu toe nog maar 7 kilo aangekomen. (ben wel trots op mezelf)
    Morgen word ik weer gewogen dus het zal mij benieuwen.
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ben nu bijna 29 weken zwanger en in totaal 7 kilo aangekomen. Dus valt nogmee vind ik zelf. En ik laat ook niks staan hoor waar ik zin in heb! :)
     
  7. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    't blijft een strijd.

    +25 inmiddels :( en dan straks na de tijd 30 kilo eraf ;). Zo word ik per zwangerschap uiteindelijk toch lichter.

    Groet van Kiki
     
  8. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hier in de 8e week al 2,5 kilo erbij. Maar ja, liever aankomen dan overgeven... en met die misselijkheid moet ik wel eten. Crackers helpen echt niet :)
     
  9. Niet meer actief

    Op dit moment ben in 9,5 kilo aangekomen dus is gelukkig ook nog niet zoveel. Want als het ff kan meot het er straks ook allemaal weer af en misschien wel iets meer.
     
  10. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    pff wat zijn jullie weinig aangekomen.
    IK ben gisteren na het lezen van dit topic toch maar op de weegschaal gaan staan ( alhoewel ik mezelf had beloofd dat niet te doen)
    Ik ben 16 weken en er zit dus al dik 8 kilo bij. :(
    Mir je bent dus niet de enigste!

    Nou ben ik best wat stevig van mezelf maar ook geen zwaarlijvig iemand (75kg en 1.70).
    Dit had ik ook niet helemaal verwacht en was er best ffies emotioneel onder.
    De opmerkingen van mensen die me een tijdje niet gezien hebben,van jemig wat ben je al DIK helpen er ook niet echt bij moet ik zeggen. Ik heb dan ook al een flinke toeter. Ook mijn baarmoeder schijnt wat hoog te liggen voor het aantal weken dat ik zwanger ben.
    Misschien toch een tweeling? Ik weet het niet.
    Op dit moment voel ik me in ieder geval nog niet echt mooi zwanger, alhoewel sommige dat wel vinden. Misschien moet ik de opmerkingen van het dik zijn wat meer van me af laten glijden. Ach het komt vast goed! :D
     
  11. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    @ pingiun72 Hihi, ik zou bijna zeggen: meid maak je niet dik...
    Maar da's een beetje flauw. Je zal zien dat je na je zwangerschap zo weer op je eigen gewicht zit hoor, wat je bijkomt is een gemiddelde en de een is nu eenmaal gezegend met "slechts" 10 kilo erbij en de ander heeft pech met ruim 20 :(

    Groet van Kiki
     
  12. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Tja.... ik schrok ook wel van de weegschaal. Nu al 12 kilo aangekomen!!! Maar ja, voor mijn zwangerschap liep ik vrij fanatiek hard. En nu dus eigenlijk niet meer sporten ( behalve het zwangerschapszwemmen, maar ja dat is niet echt sporten te noemen ;) ) en meer eten. Het is vor ene goed doel en ga zodra het kan weer lekker hardlopen!

    Succes allemaal.

    XXX
     
  13. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ach ik denk dat het allemaal weinig uitmaakt. Soms komt men heel veel bij en is het er snel af.

    Ik ben momenteel ook geen fanatieke sporter, voor ik zwanger werdt ging ik vier keer per week spinnen. Dat zoek ik nu niet, wandel wat meer.

    Dat ik boller ben geworden in mijn gezicht hangt mijn keel nu ook wel uit, dat ze maar iets over mijn buik zeggen.

    Vandaag in de supermarkt voor het eerst dat ik van een onbekende hoorde dat ze zag dat ik zwanger was. Hehe eindelijk. Ik stond bij tompoezen te kijken en de dame zei......Jaaah alles wat je eet moet er na de bevalling ook af (nouja ik krijg bezoek vandaar de tompoezen) Ik wilde eigenlijk zeggen, ben helemaal niet zwanger ;) maar was te blij dat ze het opmerkte.

    gr. cassandra
     
  14. honey

    honey Lid

    26 feb 2006
    40
    0
    0
    dames,

    ik zou me niet zo druk maken, het gaat erom hoe je voelt en dat de kleine goed groeit. Eventueel wat kilo's teveel komen er later wel weer af. Ik heb wel geluk tot nu toe, ik ben 180 cm en meestal 69 kg. Sinds ik weet dat ik zwanger ben snoep ik minder, en ik ben de laatste weken constant op 66.5 kg. Met warm eten eet ik duidelijk meer dan normaal, en ik heb ook vaker zin in wat vetter eten. Dat doen we allemaal, mijn vriend ook blij :rolleyes:


    groetjes, en fijne zwangerschap allemaal, honey
     

Deel Deze Pagina