zeurderig gevoel in me onderbuik/blaas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lady85, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady85

Lady85 Actief lid

8 apr 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    hallo allemaal,

sinds een paar dagen heb ik last van mijn onderbuik het is het gevoel alsnog ik heel nodig moet plassen en dit al een paar uur ophoudt ofzo. Maar ookal ga ik naar de wc ik heb het nog.
    Het is ook meestal als ik sta. ik ben nu 11 weken zwanger.
    Ook heb ik veel afscheiding, wit slijm en soms voel ik het ook lopen. Is dit normaal kennen jullie dit ? Is dit erg?

Hoop op jullie reacties... liefss

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik heb dit bij de eerste de hele zwangerschap gehad en bij deze de eerste 7 weken. Ik zou als ik jou was wel ff voor de zekerheid een plasje inleveren bij de huisarts om blaasontsteking uit te sluiten.

3. Lady85

Lady85 Actief lid

8 apr 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    ja dat heb ik 2 weken geleden gedaan en toen had ik inderdaad een lichte blaas ontsteking toen antibiotica gehad en toen was het weg of ieder geval ik had geen last meer, 2 dagen daarna weer urine ingeleverd en toen zaten er teveel eitwitten in me urine.
    Maar dan komt het denk ik inderdaad daar door... Maar ik heb vaker blaasontsteking gehad maar dan moest ik gewoon veel plassen maar pijn in me buik nog nooit gehad.

bedankt voor je berichtje..

4. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Probeer wat meer te drinken en vaker naar de wc te gaan. Je blaas wordt wat verdrukt door de groei van je kindje.

5. Lady85

Lady85 Actief lid

8 apr 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    Thanks dat kan het wel zijn, ja ik drink heel weinig ga ook niet veel naar de wc, ga ik proberen. Bedankt.

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou inderdaad meer gaan drinken, het is niet alleen heel erg goed voor jou en je beebje, maar je hebt ook minder kans op een blaasontsteking!

Voor de zekerheid zou ik ook maar even een plasje inleveren bij de HA.

7. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ik ben nog steeds niet zo'n drinker maar weet, dat als ik het niet doe, ik een blaasontsteking kan krijgen. Heb het al eens gehad, en het doet echt pijn bij het plassen! Als je te kort drinkt, en ook nog eens te weinig naar de wc gaat, hopen de bacterien in je urinebuis zich op, en gaat het ontsteken. Veel drinken, en veel plassen zorgt ervoor dat dat niet gebeurd.
    Bij het ontbijten zet ik dus een pak melk op tafel voor mij en m'n zoontje en 9 van de 10 keer is die op, hij 1,5 flesje en ik de rest ;) En verder neem ik ook drinken als hij wat krijgt.

Deel Deze Pagina