Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammie1982, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

2 vraagjes,

Ben al een paar weken erg verkouden en wat ik ook probeer, het gaat niet over. Nu heb ik gehoord dat dit kan aanhouden tot na de bevalling.
    Kan al dat snuiten kwaad voor de baby? Kwa druk die je uitoefend? Zoals vliezen waar een scheurtje in komt.

Ik ben er statisch geladen, en vanmiddag zag ik gewoon een vonkje van me afkomen toen in was van het wasrek haalde.

Kan dat kwaad voor de baby?

Bedankt!

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    volgens mij kan beide in principe geen kwaad hoor :)
    met veel snuiten en aanhoudende verkoudheid kan je soms beetje last van bloedneus krijgen of pijn in je oren (druk), wellicht kan je bij je huisarts vragen of er iets is wat je mag nemen dat kan helpen,
    maar voor de baby vast geen probleem!
    beterschap, ik hoop voor je dat het snel over gaat

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik sluit me er bij aan dat volgens mij beide geen kwaad kan.

Ik ben ook heel erg lang verkouden geweest deze zwangerschap en heb me het ongans gehoest. Behalve dan dat ik er incontinent van werd ;), heeft de baby er geen last van gehad hoor! Die zit nog steeds hoog en droog (nou ja droog.... je snapt m wel ;))
    Die statische lading is ook niet echt iets wat je kunt voorkomen, dus tja...

4. happymama

happymama Niet meer actief

ik was oook strond verkouden toen ik moest bevallen , maar tis goed gekomen , kan me niet voorstellen dat snuiten slecht is voor de baby hoor

Deel Deze Pagina