Ben nu 26 week zwanger en begin wel te merken dat ze zwaarder word het trappen is harder k kan alles van de buitenkant al voelen van haar heel leuk en aardig maar k heb van mezelf een kort bovenlichaam en een smalle buik. Die al flink bol is. Een week geleden vond k het nog leuk maar nu niet echt meer Ze lgt constant naar voren lijkt wel of ze superhard naar voren drukt constant voel ik haar hoofd of haar voetje. of haar kontje strak naar voren liggen maar het zet me buik wel echt op spannening en soms heb k het even gehad. zjn er mensen die dit herkennen?
Heel herkenbaar en het wordt alleen maar erger. Die van mij probeert er geregeld aan de voor- of zijkant uit te komen. En als ik dan over het ruggetje of de billen aai drukt de kleine zich er nog harder tegenaan. Dus een tip heb ik helaas ook niet.
Jep hier ook regelmatig! Vooral bij mijn navel of rechts. Voelt niet lekker nee.... Doet me dan altijd een beetje aan de film "alien" denken hahaha
Hier ook zo eentje! Is inderdaad een verschrikkelijk gevoel, vooral ter hoogte van mijn navel. Ik heb soms nachtmerries dat ze er langs mijn navel uitkruipt met van die alien-handjes Ik duw vrij hard terug met mijn platte hand en dan betert het meestal wel. Sterkte!
Herkenbaar maar meer van mijn eerste zwNgerschap mvr trapte mij een gekneusde rib en duwden zo hard ik duwden haar gewoon mooie terug en keken mensen me gek aan maar ik moest wel gaf haar gewoon aan je kan niet verder drukken.Ze is een beweegelijk kind nu en was dat ook als baby heb haar ingebakerd om die reden maar dat begon dus al in de buik weet niet wat de vk zegt? En bij deze ligt de placenta voor scheelt wel beetje maar zij duwt zijwaarts en ook haar duw ik nu al soms beetje terug mijn romp is ook klein vergeleken met de rest van mijn lichaam en soms roep ik gewoon midden opstraat au dan kijken mensen mij ook gek aan.Ze zeggen zodra ze goed ingedaald zijn minder word maar goed daar heb je nu niks aan
Je mag ook gewoon kalm terugduwen hoor. Meestal helpt het juist wel om iets naast het lichaamsdeel wat naar buiten komt te duwen en dan mee te bewegen de juiste kant op. Bedenk maar dat de vk/gynaecoloog ook flink hard kan duwen af en toe en dat kan ook geen kwaad.
Ja hier ook geregeld een flinke bult naast mijn navel! Mijn buik is dan helemaal scheef. Voelt heel raar maar doet me (nog) geen zeer. Ik vind het Tot nog toe wel gezellig. Hopelijk blijft het gezellig voelen maar ze groeien zo hard nu, dus zal vast anders worden.
ahahahaha ik moet echt lachen om wat je zij over dat op straat. Ja idd daar heb ik nu geen snars aan nou maar wachten geblazen dan maar hopen dat ze me niet helemaal gaar drukt! ik duuw in minddels ook wel een beetje en ik voel gewoon een voetje bounchen echt heel gek.
heel herkenbaar.... bij mijn eerste zwangerschap was het minder duidelijk dan nu maar dit kindje is zo druk in mijn buik dat ik nog net de Ritalin niet heb klaar staan zeg maar. Zo af en toe een welgeplaatste trap of mep hoort daarbij en zoals anderen ook al aangaven, duw ik gewoon terug.
Ja, ben zwanger van een tweeling en die doen dit beide ook, vooral de elleboogjes voelen heerlijk Poosje op handen en knieen gaan zitten wil nog weleens helpen om ze een andere kant op te laten gaan.
Als ik merk dat er een flinke bult aan één kant zit, dan wrijf/masseer ik daar even zachtjes. Meestal gaat ze dan wel weg. Ook als ik een hand op mijn buik leg merk ik dat ze vaak tegen mijn hand aankruipt. Als ik dan zachtjes blijf wrijven word het niet pijnlijk. (Misschien dat het nog meer gaat komen, ben nu pas 22wk)