Bij mij heeft ´t zo´n 6 weken geduurd. Ik heb er eigenlijk niet veel voor gedaan, maar ik was ook niet extreem veel bijgekomen tijdens mijn zwangerschap. Misschien lag ´t bij mij ook aan de borstvoeding.
Ik was 23 kilo aangekomen, moet er nu (dik 4 mnd later) nog 7 af om op mijn oude gewicht te komen. Heb 16 weken BV gegeven. Snoep niet, maar ik lijn ook niet (eet wel gezond) Sport 2/3 keer per week. Drink veel water per dag. Maar het gaat me toch niet snel genoeg, dus als iemand nog tips heeft of n goed dieet weet, graaaaaaaag! Mijn oude garderobe kan ik voorlopig ook echt vergeten. Heb ook echt het idee dat mijn heupen echt verandert zijn en n stuk breder zijn geworden. Kus
bij mij heeft het 8 maanden geduurd voordat ik weer op mijn oude gewicht was en nog paste ik niet al mijn oude kleding . mijn figuur is wel verandert mijn kont is platter en mijn buik blijft wat dikker.
Hier na 2 weken een hoop kilo's kwijt, die er vervolgens in de 4 weken erna weer bijgekomen zijn Tja, en toen was ik weer zwanger .... Nu in ieder geval nog geen kilo's aangekomen 8)
Ik was maar 8 kg in het totaal aangekomen, en die kilo's was ik meteen na de bevalling kwijt. Maar ik ben wel in mijn verlof aangekomen van dat thuis zitten en het niet kunnen sporten. Gelukkig kan ik nu alles weer doen! Maar dat losse buikvel heb ik ook en ook ik heb een hekel aan buikspieroefeningen, maar als ik nu mijn oude broeken aan doen, hangt er zo'n richel over heen. Geen gezicht, dus ik geloof dat ik toch aan die vervelende oefeningen moet! groetjes, Aurelie
hoi iedereen tja dat jullie buikjes nog wat los hangen is normaal. (denk ik toch) dat is bij mij ook zo. elke dag mijn oefeningen doen en dan gaat dat (hopelijk) weg
Ik ben 25+ kg aangekomen en was na ongeveer een jaar de kilo's en wat extra kwijt. Daarvoor heb ik moeten sporten, sporten en nog eens sporten. En opletten wat ik eet.
oh ik zit net te typen bij een ander topic over dat ik nog steeds ruim 7 kilo moet, maar dat dit er niet van is gekomen tot nog toe.. Mijn ukkie si ruim 8 weken te vroeg geboren en dat heeft er emotioneel flink ingehakt zeg maar. Dus had geen energie om te gaan sporten en gezonder eten... Nu voel ik me een stuk beter, dus hoop nu dat het nog niet te laat is om die kilo's er af te krijgen... Ga nu voor t eerst sinds eeuwen een rondje hardlopen dus wish me luck....
@ kitana: hij doet het geweldig! Hij is qua ontwikkeling natuurlijk niet zo ver als zijn kalenderleeftijd, maar hij gaat als een speer! rondje hardlopen viel niet eens heel erg tegen... morgen weer een rondje doen!
Ik heb net weer eens door wat pre-zwangerschap kleren zitten kijken die ik tijdens de zwangerschap netjes opgeruimd had met het idee: dat kan ik straks mooi weer aan! ... Natuurlijk kon ik er nog steeds niets van aan.. zelfs mijn toendertijd allergrootste spijkerbroek die te wijd zat is veel te klein... Ik moet nog een kilo of 7 (van de 23).. zou bijna in de verleiding komen om weer te gaan roken.. Toch maar eens gaan sporten.. als ik daar de energie voor kan vinden...
Neej niet doen hoor je valt niet af als je rookt, je komt alleen aan als je ermee stopt! Straks met een lekker zonnetje en wandelingen met Elian gaan die laatste paar kilo's er zo af joh! Alhoewel een lekker sigaretje....
hey marywoods goed dat hij het geweldig doet. mijn ervaring is dat de kleintjes het dikwijls het beste doen. ze halen hun schade ruimschoots in. Mariekev ik zou ook niet terug beginnen roken voor de overtollige kilo's. dat brengt geen knijt op. sporten lijkt mij een beter alternatief.