na 3 maand weer opnieuw melkproductie?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Kikkert, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    3 februarie 2008 ben ik bevallen van een gezonde zoon. ik wilde graag bv gaan geven maar helaas maakte mijn lichaam geen of niet genoeg melk aan (ik was te uitgeput) dus 2 dagen na de bevalling ben ik maar over gestapt op de fles (wat ik heel jammer vond maar het was niet anders). 5 dagen na de bevalling kreeg ik hele erge stuwing, wat niemand verwacht had de vk niet, de kraamhulp niet en zelfs de huisarts niet goh wat was ik boos dat het nu pas opgang kwam want ik was inmiddels al volop fv aan het geven. toch voor de stuwing heb ik maar medicaties gekregen en binnen 2 dagen was dat voorbij. maar nu komt het hele gekke van dit verhaal;

nu bijna 14 weken na de bevalling begint de melkproductie weer opgang te komen :confused: . ik stapte vanochtend uit de douche en ik schrok me kapot wie had dat verwacht na 3maand :( . toch maar de dokter gebelt en die vond het ook heel raar hij heeft toch maar besloten om me weer borstvoeding remmers te geven....

ik vroeg me af of er nog meer vrouwen dit mee hebben gemaakt? ik vind het namelijk heel raar en de dokter ook.

ik ben trouwens gewoon al 3 keer ongie geweest en een eventueele zwangerschap ik voor 99,9% uitgesloten want ik heb 1 1/2 week geleden een test gedaan en die was negatief.

alvast bedankt voor de reacties

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Daar heb ik in elk geval nog nooit van gehoord. Best bijzonder eigenlijk toch?

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wow dat is zeker bijzonder! Ik wilde dat ik dat had gehad :D

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    tsja heel bijzonder maar wel heel erg raar... ik heb er momenteel geen last van maar toch is het een rot gevoel als je je 9 maand lang op bv hebt ingestelt en het dan niet lukt en na 3 maand krijg je opeens weer melkproductie

5. P73

P73 Actief lid

7 nov 2007
    286
    0
    0
    Jeetje, da's inderdaad een apart verhaal!
    Ik heb wel onlangs een verhaal gelezen over een vrouw die fv gaf, toen haar baby 6 maanden oud was kreeg haar vriendin en kindje en die gaf bv, toen ze dat zag wilde ze dat ook zo ontzettend graag dat ze alsnog is gaan 'proberen' en dat het is gelukt!
    Wat zit een mensenlichaam soms raar in elkaar he!?!

Deel Deze Pagina