Beste, Na ruim twee jaar had ik opeens een licht positieve test, dat werd echter een vroege miskraam met vijf weken. Nu weer zwanger met vijf dagen overtijd een knaltest! Eigenlijk helemaal geen klachten, vind ik best eng. Alleen misschien wat vermoeider aan het einde van de dag, maar ja ik heb net ook twee drukke weken op het werk gehad. Verder had ik duidelijk wat gevoelige borsten, vooral s ochtends als ik s nachts op mijn borsten geslapen had. Nu ben ik net wakker, en heb ik opeens bijna geen gevoeligheid in mijn borsten meer. Wel heb ik vannacht op mijn rug geslapen. Ik hoop dat de gevoeligheid terug komt, ik vind het maar beangstigend. Ik hoop echt niet dat dit weer een vroege miskraam gaat betekenen. Ik heb er zo lang op moeten wachten!! Kunnen jullie er mogelijk wat over zeggen? Is het normaal dat de gevoeligheid van de borsten opeens even weg kan zijn?
Maak je geen zorgen meid. Symptomen komen en gaan en dat hoeft niets te betekenen voor de voortgang van je zw. Wees blij dat je nog niet kotsend over toiletpot ligt Na een mk is het altijd moeilijk om gersut het eerste timestrer door te komen, heb ik ook erg veel last van. Maar of het wel of niet een goede zw is hoeft je niet per se zien aan te komen. Probeer ervan te genieten dat het weer is gelukt, hoe moielijk dat ook is O ja, en hartsikke proficiat!!!
Gefeliciteerd PukjePuk!!! Ik heb ook met vlagen last van pijnlijke borsten... Gelukkig niet de hele tijd anders zou ik er gek van worden!! Denk dat het wel goed zit hoor.... Probeer positief te blijven
Gefeliciteerd! Ik heb deze zwangerschap tot nu toe ook nauwelijks klachten gehad. Dus het kan ook zonder ellendige 12 weken! Ik vond dat ook erg spannend, maar veel of weinig klachten zegt dus echt niets.
Beste Lita, Humtum en Papilio, Bedankt voor jullie woorden! Het stelde mij gerust. Diezelfde dag kreeg ik de gevoeligheid van mijn borsten weer terug, vooral aan het einde van de dag waren ze behoorlijk warm en gevoelig. Het wisselt gewoon, denk ik, per moment van dag. Wel overvalt mij op veel meerdere momenten van de dag een enorme vermoeidheid, maar door iets te doen kan ik mij er weer voor een tijdje overheen zetten. Klopt het blijft spannend, die eerste drie maanden, gewoon veel leuke afleiding zoeken dan kom ik er wel doorheen. 26 juli ga ik op vakantie, zul je net zien dat ik dan last krijg van misselijkheid. Maar als dit een plakkertje blijft, dan is dat natuurlijk helemaal geweldig!!!!
Ook bij mij kwamen de symptomen af en aan. Ik dacht soms ook: Hè, borsten zijn ineens niet meer pijnlijk! Net als alle andere symptomen als vermoeidheid en misselijkheid
Hier ook bij geen klachten. Vermoeidheid en afgelopen weekend wat groeipijn in mijn buik.... Dus ik heb niets te klagen en ben er ook erg blij mee omdat ik fulltime voor de klas sta.... Geniet ervan!
Stelt mij gerust dat er net als ik genoeg meiden zijn die weinig klachten hebben en dat die weinige klachten ook per moment/ per dag kunnen wisselen! Ik ben vanochtend bij de dokter langs geweest, en die zei ook dat het gewoon per vrouw verschilt en dat er genoeg vrouwen zijn die weinig tot geen klachten hebben bij hun zwangerschap. Verder zei hij genieten van het mooie nieuws en dat die vroege miskraam van vorige ronde helemaal los staat van deze zwangerschap. Gisteren had ik opeens wel een heel klein vlaagje misselijkheid op de toilet op mijn werk.
Behalve gevoelige borsten, heb ik totaal geen klachten gehad de eerste weken. En nu, behalve dat het me allemaal iets meer energie kost, nog steeds geen klachten. Het is omdat ik groei en de kleine in mijn buik voel, maar anders zou ik haast niet weten dat ik zwanger ben!! Ook mijn smaak is totaal niet veranderd. Heb niet ergens meer behoefte of trek in en eet of snaai niet meer dan anders!! Dus dat je geen of bijna geen klachten hebt, zegt dus totaal helemaal niks! Maar dat heb je gelukkig al gemerkt uit andere reacties! Ik zou zeggen, gefeliciteerd met je zwangerschap meid en probeer er lekker van te genieten!!
Bij mijn eerste en tweede (tot nu toe) zwangerschap weinig klachten, alleen enorme vermoeidheid in rond 7 weken, maar bij de eerste duurde dat heel kort (misschien een week) en bij de tweede juist een paar weken, tot een week of 13/14. Pijn in de borsten is volgens mij ook echt iets wat met vlagen (soms dagelijks, soms om de dag of soms zo ineens weer) op komt zetten. Dus heb vertrouwen in je baby en je lichaam! Geniet van je zwangerschap!
klachten zegt gelukkig niks Bij de oudste van begin tot eind kotsmisselijk en moe geweest, bij de tweede nergens last van, nu al heel snel banden- en bekkenpijn...
Bedankt voor al jullie reacties! Fijn dat borsten niet constant gevoelig/ pijnlijk hoeven te zijn, maar dat het ook gewoon in vlagen/ momenten kan zijn. Ik ga ook maar veel leuke afleiding zoeken om het eerste semester door te komen. Ik krijg pas ongeveer met 12 weken een echo. Ha, ik merkte vandaag wel duidelijk dat ik wat trager ben met wandelen. Ik ging met mijn moeder de hondjes uitlaten, en toen vroeg mijn moeder of ik wel goed kon lopen op de schoenen die ik toen aan had, omdat ik wat langzamer dan normaal liep.