hallo dames we zijn weer bezig voor een kleintje maar heb toch vraag over de clearblue me ongi is net over en ik heb al een positieve clearblue in me handen kan ik deze test vertrouwen en moet ik weer gaan klussen ik weet het niet meer kunnen jullie me helpen misschienwant me ongi is net 2 3 dagen over
hoelang heeft je ongi geduurd? zou best kunnen dus dat je nu al een posi ovu test hebt.. als je bv een ongi van een week hebt
zondag was ik ongesteld vrijdag is gestopt dus het zou kunnen nou dan mag ik weer gaan klussen moet donderdag naar de gyn toe voor een echo dus ik snapte al niet morgen denk ik ook maar even daar heen bellen want zou op dag 12 een echo krijgen
Ik zou ook zeggen dat je even voor de zekerheid een zw-test moet doen. Alleen om een zwangerschap uit te sluiten zeg maar. Tenslotte ben je ongi geweest, maar je hebt een heeeeeele vroege posi ovutest. Even controleren met een zw-test.
Het is wel vroeg maar het kan dus inderdaad klussen! Maarrrrr ook even voor de zekerheid toch een zwangerschapstestje doen
ik snap er niks meer van nu geen smiley:xmisschein te veel gedronken dus ga straks nog keer doen anders morgen even de gyneacoloog bellen.
Je hoeft ook niet persé 2 dagen achter elkaar een positieve ovutest te hebben. Niet te hard balen dus! Hopelijk goed geklust gister? Vanavond nog een keertje
ja dat zeker hmzz o dat kan dus ja ik haalde hem eruit en het lijntje was het zelfde als gister dus ik klus vanavond er nog op los en morgen dan zal het wel goed zijnmaar wat de andere dames oo kzeiden ff een zw test er tegen aangooien ga ik ook doen
hoi meiden ik heb de gyn gebeld en die zei dat het wel eens kan kloppen en dat ik vandaag nog goed moet klussen dat ik vandaag het vruchtbaarst ben en morgen me ei heb of donderdag maar moet donderdag om 9 uur in ziekenhuis zijn dus ik hou jullie op de hoogteik ga nu maar is eten al hoewel ik geen honger heb met dit weer pfff
Hoeveelste dag van je cyclus zit je nu dan? Wel lekker hoor zo'n vroeg ei! Die van mij komt altijd pas op CD17 en dat is zo lang wachten..