eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleintje1985, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje, dit is onze eerste x, maar ik wil graag weten hoe een eisprong ongeveer voelt, die krijg ik morgen als t goed is.
    Ben benieuwd naar jullie antwoord.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi kleintje,

Nou het kan zijn dat je links of rechts een steek of kramp voelt in je eierstok. Sommige meiden voelen het echt heel heftig, sommige valt het mee.
    Maar het kan ook zo zijn dat je ook wel helemaal niks voelt.

Dat is voor elke vrouw anders en heel persoonlijk. Dus even afwachten hoe het voor jou voelt.

Succes ermee!!

xxx

3. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het goed is, heb je nu je eisprong?! voel je niks anders aan je buik op de hoogte van je baarmoeder dan gisteren? beetje krampjes, alsof je licht ongesteld wordt.. tenminste bij mij voelt het zo.. bij iedereen is het anders natuurlijk :)

4. z0nne

z0nne Niet meer actief

Niet iedereen voelt de eisprong ;)
    Ikzelf vind het een soort van branderig gevoel, links of rechts bij de eierstokken, mijn eitje springt dan meestal 2 dagen later (weet ik door te temperaturen) ;)

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik voel t altijd heel heftig rechts in me buik altijd rechts raar he een flinke steek en voel me die dag ook niet zo lekker
    maar ieder lijf is anders en reageert anders

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik voel mijn eiersprong niet maar merk het vooral aan mijn slijm

7. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    ja ik merk het ook aan me slijm,word dan wat glibberig zoals eiwit.had ik paar dagen terug:)

8. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ja slijm idd. en ik heb echt heel erg buikpijn. Meestal rechts, alsof er een steen op ligt. Duurt soms wel 2 of 3 dagen, volgens een vriendin die geneestkunde studeert is dat follikel rijping ofzo.. Als ik het goed begrepen heb dan ;) De meeste van mijn vriendinnen voelen nooit een eisprong en vinden het heeeeel gek dat ik dan zo'n buikpijn heb... :( Ik heb ook weleens bloed, kleeeiiin beetje maar, maar dat is niet altijd. VOlgens de dr ook normaal.

9. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Nee ik heb nooit bloed gehad,maar ben helaas vandaag ongesteld geworden,veel te vroeg zelfs.maarja volgende ronde

10. Moefoe

Moefoe Actief lid

7 jul 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Hoi, ik voel altijd heel erg.duidelijk eipijn. soms links soms rechts. er zit echt iets door re duwen. een constante zeurige maar ook pijnlijk gevoel. Na een paar dagen wordt het steeds heftiger. en doet het ook met opstaan en gaan zitten pijn. of met hoesten of uitplassen. overal waar druk op je buik komt. ook bij het klussen is het dan best pijnlijk. en dan opeens! Is het hele gevoel weg en is het weer windstil beneden. zo gaat het bij mij. ik vind het best handig. ik ga pas met ov testjes aan de slag als ik eipijn heb.

Deel Deze Pagina