Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en de laatste paar dagen voel ik de baby meer bewegen en schuiven dan trappen. Wie herkend dit. Is dit normaal.
Zo voelt het bij mij de laatste week ook! Ik kan het me van de vorige zwangerschappen niet meer herinneren, maar ik ga er maar van uit dat dat normaal is! Ze krijgen natuurlijk ook steeds minder ruimte om uit te halen!
Heel herkenbaar. Die kleine van mij draait en doet van alles, maar trapt al een tijd lang bijna niet meer. Moet zeggen dat ik dat schuiven en bewegen ook veel pijnlijker vind dan af en toe en trap.
Is inderdaad heel normaal, de baby krijgt natuurlijk minder ruimte maar kan nog volop bewegen als hij/zij nog niet vast ligt. Hier is het ook schuiven, wordt met de week pijnlijker maarja hoort erbij allemaal.
Wat grappig ik heb precies het zelfde, ben nu precies 30 weken zwanger. Het komt denk ik inderdaad omdat de kleine steeds minder ruimte krijgt om nog echt te schoppen. Af en toe dan zie je ook echt een hele bobbel uitpuilen
Hier ook! Nog wel veel getrappel bij mijn ribben en altijd aan de rechterkant. Vanaf deze periode hebben ze ook minder en minder ruimte om lekker vrij te bewegen dus ga je meer geschuif en gewoel voelen. Helemaal normaal!