hoi meiden, heb sinds 3 dagen diaree wel geen krampen, moet gewoon echt gaan als ik het voel! ben nu bijna 5 weken zwanger. Kan dit kwaad en heeft nog iemand dit gehad ?
jep ook gehad! volgens de VK had dit niets met de zwangerschap te maken en moest ik de huisarts maar bellen. Niet gedaan, goed gegeten en eventueel activia heeft geholpen. is vanzelf weer over gegaan. Wel veel drinken. succes!
Haha, dat is bekend. Bij mijn vorige zwangerschap had ik de eerste paar weken ook last hiervan, zonder krampen. Ik wist ook niet dat het te maken had met zwangerschap, omdat je veelal hoor dat je juist last krijgt van obstipatie. Bij mij mooi niet. Het heeft met de hormonen en darmen te maken die een beetje van slag zijn, wel uitkijken met pittig eten. Het gaat wel over, na de diarree heb ik toen de hele zwangerschap zachte ontlasting gehad. Terwijl ik van nature altijd last heb van obstipatie. Dus dit was voor mij een 'fijn' verschijnsel.
Met mijn menstruatie had ik ook altijd dunne ontlasting en nu ook weer door hormonen weer dunne ontlasting, ik heb liever dat, als dikke ontlasting
Ik heb hier inderdaad ook last van! en dan moet ik ook altijd nadat ik mijn crackertje (tegen de misselijkheid) in bed op heb .....dan is het echt rennen
Toevallig had ik hier gisteren ook last van meteen na het avondeten (zelfgemaakte friet, mayo, kipsate en salade) en daarna begon de kramp en diaree. Daarna geen last meer gehad maar vraag me ook een beetje af of het geen kwaad kan.
Hallo Dames Vannacht om 5 uur werd ik misselijk wakker nog nooit gehad en zweet brak me uit voelde me echt beroerd en daarna moest ik naar de wc toe en was aan de diaree maar spoegen heb ik niet gedaan en dat ging 2x achter elkaar en nu ging ik voor me zelf eten maken ontbijtje en ik kreeg weer zo aanval dat ik misselijk eng gaat voelen weer zweten maar ik moest niet naar de wc maar ik vond en nu nog steeds wel eng en ik heb me net nog gewogen ben 2 kilo afgevallen ik hoop dat het vandaag gewoon beter gaat liefs Citta