Hoi allemaal, Omdat we definitief gestopt zijn, bied ik wat zwangerschapskleding aan. Ik heb twee zwarte broeken van de MissEtam; een nette (beetje pantalonstijl) en een wat sportievere met zakken aan de zijkant. Daarnaast heb ik een witte soort spijkerbroek gekocht. Ook heb ik nog een felroze katoenen rokje en diverse buikbanden. Ik heb ooit alleen de nette broek een avond aangehad en de rest is allemaal nieuw met zelfs het prijskaartje er nog aan. De maten zijn 48-50 Bij voorkeur stuur ik niks op en hoop ik iemand er blij mee te kunnen maken. Af te halen in Rotterdam-Nesselande.
ik ga geheel offtocip maar meis moet het je toch zeggen wat een zwaar dappere besluit daar heeft denk ik veel tranen voor moeten vloeien.. je kinderwens nog zo groot zo leer ik toch weer dat het niet altijd van zelf sprekend is.. hele dikke knuffel
Dank je wel MammaManuela voor je lieve berichtje. Ja met mijn tranen kan ik een heel bad vullen, maar het is beter zo... Het besluit geeft rust en weer perspectief voor de toekomst.