welke buggy

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lyso, Sep 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    Mijn huidige buggy valt bijna uitelkaar. Is geen probleem, dochter is bijna 3, en was goedkoop dingetje van de hema. Nu ben ik zwanger van de 2e, en zat te denken, als ik toch een nieuwe buggy moet/wil op termijn, kan ik er misschien net zo goed 1 kopen waar de mc op kan. Voor de duidleijlkheid, ik ben zwaar fan van de wagenbak, ben absoluut niet van plan hele wandelingen op deze manier te maken en het zou alleen zijn voor kleine ritjes als, even naar het ziekenhuis, even de supermarkt in en uit, of van de auto naar de deur. Ik hoef dus geen opmerkingen dat het een autostoel is, en niet bedoelt voor ander transport, dat weet ik namelijk al!;) Maar mijn vraag is dus, welke buggy is geschikt om de mc er op te zetten, en heb je daar aparte adapters voor nodig?? Of zitter die er bij? Wat is de ervaring met lopen? Ligt het kind nog een beetje lekker, of ligt het erg te schudden.. Bij dochter nam ik voor dit stukjes het onderdeel van de kinderwagen, maar die is zo groot, vandaar mijn vraag.

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Ik heb zelf de maxicosi mura 4, met de wandelwagen inzet, maxicosi en buggy inzet. Heb hem compleet gekocht, dus adapters zaten erbij bij mij....
    Op mn werk gebruik ik deze wagen ook en ik vind t wel meevallen met schudden. Er zitten luchtbanden onder die de meeste schokken opvangt en daardoor is hij ook geschikt voor in t bos te wandelen enzo...

3. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    nee ik bedoel echt een nuna prepp bijvoorbeeld (is de enige waar van ik het weet) dus echt een buggy. Wandelwagen inzet heb ik ook van de kinderwagen, maar die gebruik ik straks weer, als de kleine zitten kan.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Nuna pepp is een goddelijke buggy vind ik
    Ligstand, grote boodschappenmand, maxi cosi kan erop, rijd super licht en met 1 hand, en de kleinste opvouwbare buggy die er bestaat

Adapters moet je er los bijkopen voor €20/25

5. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wij hebben de Maxi Cosi Mila. Daar kun je idd de MC op zetten. Weet alleen niet meer of de adapters er al bij zaten of je die moest bestellen. Nadeel van deze buggy: Als je de kap erop laat zitten bij gebruik van de MC raakt deze op den duur wat beschadigd door het schuren. Ze raden dan ook aan de kap er af te halen, maar dat was mij teveel gedoe.

6. djennes

djennes Bekend lid

Apr 24, 2012
    823
    29
    28
    Female
    Thuis mama
    Rsn
    Je haalt mij de woorden uit mijn mond :D

7. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    wij hebben ook de nuna pepp maar wist niet eens dat je de maxicosi erop kunt zetten!!! ga even google want dat is wel erg fijn.....

maar ik nuna pepp is een echte aanrader!!!!!!

8. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Nuna Pepp :D

9. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Nog niet gebruikt, kreeg hem bij de Joolz. Heb ook de Nuna Pepp, zie er veel voordelen in. Wel prijzig.

10. Butchke

Butchke Niet meer actief

Sluit me aan bij daantje22.
    Kan niets tippen aan de nuna pepp. Super ding. Wij zijn er heel tevreden over.

Souders hebben een mclaren, vind ik echt een onding.

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    maxi cosi mila kan dit ook mee wat ik weet alleen geen ervaring mee.

12. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Ik dacht, ik zal even vertellen hoe blij ik ben met mijn Nuna Pepp, maar ik geloof dat dat lichtelijk overbodig is intussen :D

13. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    ja:) evengoed bedankt :) beetje jamemr dat de nuna pepp inderdaad mega duur is.... weet niet of ik dat er voor over heb.... maar het is dus alleen mogelijk bij de nuna en de mc mila..... beetje jammer....hmm misschien mp maar in de gaten houden dan.. ben nog wel benieuwd of er nog meer mensen ervaring hebben met de mc mila!

14. Suits

Suits Actief lid

Aug 1, 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Vorige week vertelde een dame van de prenatal mij dat je ook een mc op de buggy van prenatal zelf kan zetten, wel adapters voor nodig. Hoe het rijd, geen idee, ben zelf ook nog op zoek naar een goede, betaalbare buggy die op de fiets kan....

15. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    Quinny Zapp kun je ook een mc opzetten

16. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    echt waar? die is volgens mij veel betaalbaarder! zal eens internet afspeuren!

17. Suits

Suits Actief lid

Aug 1, 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
  18. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    oh super! Bedankt! hmm 9 kilo is wel zwaar, dan mag hij niet op de fiets mee toch?? ga ik ff opzoeken. Bedankt! Als andere nog opties en ervaingen hebben?!

19. Suits

Suits Actief lid

Aug 1, 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Nee tot 7 kilo mag op defiets mee, daarom valt hij voor mij af..

Share This Page