hoi dames Ik ben twee weken geleden voor de echo naar het ziekenhuis gegaan. Ze hebben alles bekeken maar konden het maagje niet zien. De arts zei dat het waarschijnlijk leeg was en me geen zorgen moest maken. Ik weet dat ik dat niet moet doen maar toch....... mijn vraag heeft iemand dit ook mee gemaakt?? groetjes Mira
ik heb het zelf niet meegemaakt, maar het zal vast wel goed zijn... als het maagje vol is, dan is het zwart en dus zichtbaar, dus als het leeg is, is het waarschijnlijk erg moeilijk te vinden... anders zou ik om nog een echo vragen... aangezien je nu in onzekerheid zit... zodat ze eens goed gaan kijken... hoe en wat.. in iedergeval heeeel veeel succes, en maak je niet te druk ...
dank jullie wel!! ik moet volgende week weer terug. ik wordt wel met de dag ongeruster. maar wel lief van jullie
ja zou ik ook zijn hoor, maar volgende week, vertel je ons met een gerust hart dat alles goed is gr. sarah
Ik zou idd ook zorgen dat ze er nog een keer naar kijken, mss betekent het niets en is het idd alleen leeg, maar niet zomaar laten afschepen hoor, gewoon nog een echo vragen!! En als er niets aan de hand is heb je je kleine nogmaals gezien en dat is nooit erg natuurlijk Gr Carry
Het kan idd wel voorkomen dat het lege maagje moeilijk te zien is op een echo. Heel veel succes bij de volgende echo. HOu je ons op ode hoogte meid
dit moet zeker erg onzeker zijn voor jullie maar idd ik zou me niet al te veel zorgen maken sterkte en hopelijk zie je as week wel het maagje succes met de echo
Dat zijn geen leuke berichten, waarschijnlijk met de volgende echo zal het gewoon goed zijn, houd je ons wel op de hoogte? Veel sterkte! xxx Marijke
Lijkt me normaal een lege maag moeilijkere te zien. Zijn er geen trukjes waardoor je zeker weet dat het de volgende keer zou gevuld zijn wanneer je bij de dokter binnen stapt?? Even afwachten, laat het ons weten Liefs Kitty
vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor een tweede echo het maagje was gelukkig te zien!!!!!!!!!!!!! mijn kindje mankeert niets!!! en we konden ook het geslacht zien!!!! en het is............... een jongentje!!!! zo leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mams en Paps zijn dol gelukkig, vooral nu we weten dat het goed zit met ons mannetje!
hartelijk gefeliciteert met jullie aankomende zoon. Ik ben erg blij dat alles er nu goed uitziet. Veel liefs Fleur
Gelukkig goed nieuws gehad dus. Rotjoch meteen papa en mama zo'n schrik bezorgen, dat belooft nog wat voor de toekomst. Groetjes
Nou gelukkig dat alles goed is.... hij had zn maagje nog niet rond gegeten .. wordt nog wat later bij het avondeten nou heeel veel plezier, en geweldig dat jullie een zoontje krijgen.. nu lekker genieten
Hallo ! Ik ben heel blij dat alles in orde is ! Super ! En nu maar weer helemaal genieten van alles ! Groetjes, Nikki