Dag dames.. Ik ben nu al aan het aftellen tot wanneer ik onder de 100 dagen zit dat ik nog moet gaan... De dagen gaan redelijk rap voorbij, maar toch kan ik niet wachten tot het december is! Wie heeft dit nog?
Ken het gevoel Van de ene kant ben ik blij dat het 9 maanden duurt om je voor te bereiden op alles... van de andere kant mag het nu wel zover zijn Nog 115 te gaan!!!!!
Ik kon ook niet wachten tot het zover was. Als je eenmaal op die honderd dagen zit, dan is je kindje zo geboren. En als ze eenmaal geboren zijn, gaat het nog veel sneller
Weet nog dat ik dat dacht... En nu nog maar 6 weekjes te gaan.. De tijd gaat zo ontzettend snel, maar aan de andere kant zo langzaam! Succes!! Liefssss
Dat hebben we hier al gehad Dat het maar gauw november is, dan is mijn man altijd in het weekend thuis, (nu werkt hij alle dagen) en dan begin ik al aan de kerstversiering enzo, hihi, ik weet het, vroeg, maarja, dan kan het maar in orde zijn he
jup hier ook al aant aftellen nog 16 daagies en dan zitte we al op de 40w kan ech nie meer wachten!! x