Zwangerschapskleding......leuk?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Anakin, Dec 16, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik ben in ieder geval wel blij dat er meer meiden zijn die dit probleem hebben! Gedeelde smart is halve smart :)
    Ik heb nu ook wel leuke kleding, van het merk Queenmum, maar het jasje kostte 105 euro en een rok 70 euro.... dat vind ik best veel voor iets wat ik maar een paar maanden draag.
    Ik zal nog eens bij een ander filiaal van de Prenatal kijken, en dan letten op mamalicous, ik ben benieuwd.
    En verder idd zelf erg creatief zijn met gewone kleding. Ik moet wel zeggen dat een positiebroek wel een verademing is na die gewone broeken met die strakke banden die afknellen (is ook niet goed voor de beeb denk ik)
    Waarom zouden makers van positiekleding toch denken dat a.s. moeders dol zijn op grote bloemen op hun truitjes? Dat viel mij namelijk op bij veel kleding die ik gezien heb, van die achterhaalde prints enzo...
    Meer tips zijn natuurlijk van harte welkom!

2. Pam

Pam Actief lid

Aug 14, 2006
    275
    0
    0
    H&M heeft op internet ook een webshop...
    Ik heb laatst een keer zitten snuffelen daar en ze hadden best leuke dingen...
    Misschien kun je daar eens op kijken als ze bij de H&M bij jou in de buurt geen kleine maatjes hadden..

3. Mama San

Mama San Actief lid

Sep 6, 2006
    114
    0
    0
    Ik wordt er inderdaad ook niet vrolijk :( van man ik ben ook al een paar weken op zoek naar leuke kleding. Heb het opgegeven want ik ben echt niet van plan om 90 euro voor een tijdelijke broek uit te geven. Wat heb ik gedaan, ben bij C&A broeken gaan kopen en gewoon twee maten groter dan ik normaal gesproken heb en zo ben ik geslaagd heb ook wat blouses gekocht die lekker elastisch zijn en een maatje groter zijn!

4. Hester

Hester Niet meer actief

Ik heb echt superleuke kleding kunnen vinden: van mamalicious en queenmom. Niet goedkoop, maar ik wil er toch zeker wel goed uitzien :-D En vind het ook heel leuk dat er nu eindelijk een beetje buik begint te komen.

5. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik heb best leuke kleding gevonden bij h&m en miss etam.. En ik draag ook nog wat oude kleding van mezelf met een buikband..
    Wat jammer dat het voor zoveel vrouwen moeilijk is om iets leuks te vinden

6. Niet meer actief

ik heb hele leuke jurkjes van de prenatal...
    Broeken vind ik niet zo'n probleem om te vinden...
    (h&m en prenatal) en tshirts draag ik gewoon nog van voor de zwangerschap.
    Vind de bovenkleding idd een probleem, maar doe gewoon mn eigen kleren met een buikband eronder.
    Scheelt ook weer een boel geld...

7. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    mom2be, zit hier in de stad, en heb daar al leuke vlotte kleding van. ook een broek van queenmom en die zit heerlijk, en ze hebben ook maatjes 34, want dat is mijn probleem. kleding van prenatal e.d. zakt me van mijn kont.
    ik heb wel een leuke jeans gekocht via internet. lekker laag model met bellyband. omdat er een weeffoutje inzat voor 16 euro, incl. verzenden. ik ben nog nooit zo goedkoop geslaagd. en verder zoals hier al eerder gezegd werd, heel veel kleding uit gewone boutieks kun je gewoon aan omdat er stretch in zit. soms even een band er onder omdat het anders te kort is. maar je moet gewoon een beetje kreatief zijn.

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    H&M online?
    ok daar gaan we dus binnenkort ook ff kijken :)

9. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Het merk Vida Vita heeft ook erg leuke zwangerschapskleding. Ze zitten in Amsterdam, Maastricht, Arnhem, Breda, Rotterdam en Venlo.

Dit is de website: http://www.vidavita.nl/

Gr Otje

10. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    En eentje in Den Haag

Wat ik gedan heb is gewone rokken kopen en bij de kleermaker er van die rekbare stof aan de bovenkant op laten zetten. Dat kost je per rok ongeveer E20 en je hebt "normale" kleding aan. Die zwangerschapsrokken en -broeken vind ik over het algemeen afschuwelijk.

11. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    ja inderdaad die prints! Omdat je buik dan minder opvalt...maar maak dan leuke prints....ha ha.

Ik was gister bij Mango en heb een hele lage spijker/ribbroek gekocht maat 44 (heb maar 40 nu) en die zit prima en die stof is heeeeel rekbaar. Ik hoop er even mee te doen. :) Je moet inderdaad creatief zijn maar met bovenkleding is het volgens mij ook niet makkelijk.

Nou ja, het is het allemaal vast wel waard.

Toedeloe,

marijn

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ook ik heb al mijn zwangerschapskleidng bij de H&M gekocht.
    Ik hou sowieso niet van prints, ik fleur de boel liever op met sieraden als ik daar zin in heb.
    Dus heb ik gewoon de effen, nauwsluitende truitjes die ik normaal ook zou dragen, alleen dan met meer stof bij de buik zodat die er helemaal onder past.
    En de positiebroeken bij de H&M zien er ook uit als normale broeken, alleen jij weet dat er een groot stuk elastiek over je buik zit.
    Ik heb me niet een keer een oud wijf gevoeld! :p
    Eigenlijk ben ik gewoon helemaal mezelf, maar dan met een enorme pens!
    (komt van al dat bier zeg ik altijd)

13. Niet meer actief

HAHAHA Dat zeg ik ook!

14. Pam

Pam Actief lid

Aug 14, 2006
    275
    0
    0
    http://www.hm.com/nl/
    Was ik vergeten om er bij te zetten, maar dat is de link van H&M online shop...

15. mieke

mieke Bekend lid

nou ik ben pas ook wezen shoppen
    maar wat een ellende zeg
    ik heb al een vrij grote maat
    en ben best klein
    bij ons bij de miss etam hebben ze alleen nog maar van die korte broeken das heel erg leuk als je lang bent
    maar niet voor mij
    ik het een en ander gepast en gedaan maar niks hoor
    ik ze tegen die mevr die er stond om te helpen
    heb je geen gewoone lange broeken ofzo
    nee zegt ze en je moet niet zo zeuren nu zijn er leuke dingen
    vroeger moesten wij t met een tuinbroek doen of
    een soep jurk
    ik zeg hier heb je je zooi
    en ik wens zo niet behandelt te worden
    en ben regel recht naar prommis gegaan waar ik wel geslaagd ben

veel liefs mieke

16. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Zo heej die verkoopster was lekker gefrustreerd. Daar kunnen wij toch niks aan doen dat het vroeger niet zo was? Ik vind die korte broeken idd ook niks. Als je 1.58 meter bent dan staat dat namelijk gewoon niet..
    Maar ik ben blij dat je bij de promiss wel geslaagd bent :)

17. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Grappig zeg, de H&M is de enige winkel waar ik kan slagen voor maat 34/36. Bij al de andere kleding kan ik net zo goed een jutezak aantrekken: zit zo modelloos bij mij! De H&M is de enige zaak waar ik kleine maten kan vinden die ook nog eens goed zitten.

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb vanalles gekocht bij promiss en prenatal en toen was er best leuke kleding maarja dat wisselt ook behoorlijk. En noppies heeft ook leuke en moderne kleding

19. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik heb ook niet zo heel veel moeite met het kopen van positiekleding. Maar het klopt.....de ene keer is het leuk wat er in de rekken hangt en de andere keer niet. Maar ik heb al verschillende broeken en truitjes gekocht bij de etam en h&m en ik vind dat ik er toch nog best hip bij loop. Dus ja....even zoeken. Ook heb ik wat tuniekjes in gewone winkels gekocht alleen een paar maatjes groter. Staat ook leuk!

Share This Page