laag dragend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 15 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

wie draagt er nog meer laag?

ik geloof dat dit de meest onfortuinlijke manier is om te dragen' ervaren jullie het ook zo.......?

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja hier hetzelfde.

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Draag ook laag, nog niet erg lastig...alhoewel...ik moet op het werk wel naar achteren zitten, heb mijn scherm en toetsen boord al zover mogelijk naar voren gehaald :oops:
    Bukken gaat steeds moeizamer...

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik draag ook laag, en nu is die ook nog ingedaald, maar heb er niet echt last van hoor. volgens mij kan ik nog steeds wel een klein sprintje trekken ;)
    ach en bukken, dat is wat minder, maar dat heeft niet te maken met het laag dragen denk ik hoor, dat heb je ook als je buik hoger zit.

5. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hier oko een laagdragend beebje,maar ik heb er wel last van.
    krijg snel pijn aan mijn rug en kan niet veel doen.
    vooral schoenen en sokken is erg lastig.
    succes

6. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Ik droeg mijn jongste ook erg laag maar dat kwam door mijn placenta die in de weg lag.
    Het enige nadeel wat ik ervan heb ervaren is na de bevalling.
    Er zat daar meer huid en dat is nooit meer weggetrokken :cry:

xxx jet

7. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Misschien even een rare vraag, maar wat houdt dat precies in, hoog of laag dragen? Ik heb namelijk te horen gekregen dat ik niet naar voren draag, maar in de breedte en dat dit ook een problematische zwangerschap is. Zo noemde mijn vk dat, omdat je veel sneller last hebt van je bekken etc.

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik draag ook laag en de beeb is ingedaald maar ik heb er toch wel last van,van rug en idd met sokken en schoenen aantrekken kom ik er nog amper bij dan ben ik echt aan het klungelen om ze aan te krijgen.

9. Niet meer actief

nou ja laag dragen is precies zoals het er staat dat je baby dus er laag in je buik zit dus het kindje ligt meer richting je bekken.....en hoog dragen dan zit het kindje meer tegen je ribbenkast aan..

en ik snap niet dat jou vk zegt dat rond dragen problematisch is :(

10. Niet meer actief

Ik draag niet heel laag maar wel alles naar voren. Ik moet dus ook niet bukken als ik net gegeten heb haha.. dan komt alles weer naar boven!

Deel Deze Pagina