alle spulletjes zijn goed werkend en niet beschadigd en voor minimale prijs. de spelletjes mogen los weg eventueel bij nemen van meerdere spelletjes ps2 met toebehoren er gratis bij het gaat om spelletjes zoals: kingdom hearts 1 kingdom hearts deel 2 crash de wraak van cortex crash twinsanity crash tag team racing spyro enter de dragonfly de legende van spyro de eeuwige nacht Ratchet & Clank 3 ratchet gladiator sly raccoon sly 2 band of thieves sly 3 honour among thieves EyE toy Play 3 compleet!!! monkey mania Monsters en Co Schrik Eiland monkey hero tekken 2 alien vs predator ape escape 3 forbidden siren Looney Tunes - ACME Arsenal killzone need for speed prostreet Jax and Daxter: The Precursor Legacy area - 51 dog's life een hondenleven destroy all humans deel 2 shrek superslam Black Tekken 5 monster house theme park world - ENGELS we love katamari ik heb ook meer game's (ps1,ps2.ps3,nintendo DS)
ja kingdom hearts is met disney figuurtjes. ik heb ze op MP staan per 2 voor 30,00. het zijn nogal een dure en zeldzame game's naast sly raccoon ik hoor het graag verder van u
Hai, ik heb kingdom hearts 1 al gekocht op mp van iemand voor 5 euro Dus ze zullen wel niet zo zeldzaam zijn Schijnen wel hele toffe spellen te zijn. Dus ik laat de kingdom hearts gaan. Voor de andere 3 spellen heb ik net geld overgemaakt. Ik hoor het wel. Groetjes Linda
ok bedankt,ik stuur het je op zodra het geld er op staat. je hebt geluk gehad met kingdom hearts meid