Zwangerschapskleding met een feest/bruiloft

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eveline79, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eveline79

Eveline79 Actief lid

26 jan 2009
    109
    0
    0
    Ja de tekst zegt het al.
    Ik heb dit jaar 3 bruiloften in het verschiet.

Ik ben ruim 4 weken nog maar zwanger.

Volgende week heb ik het 1e feest van mijn neef, dat gata nog wel wat kleding betreft.

4 juli het 2e huwelijksfeest van vrienden, dat wordt al dichterbij.

Maar 25 september gaat mijn broer trouwen en ik ben getuige.
    HIj zei al, dan heb je een dikke buik tegen die tijd.
    Weten jullie waar je feestelijke zwangerschapskleding kan krijgen?

Of misschien andere ideeen, voor mijn broer wil ik er wel speciaal uit zien natuurlijk.

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Eveline!

Ik heb ook zo'n beetje dat probleem ;) 29 mei gaat mijn zwager trouwen en tja... ik wil er dan ook leuk uit zien ( ik ben dan zo'n 3,5 maand zwanger) En... ik neem aan dat ik dan toch ook al iets van een buikje heb, toch? (tis mijn eerste ;) )

Mijn moeder weet nu nog van niets en vertelde dat ze gisteren zo'n leuke kleren heeft gezien in de stad! Ze wil perse over 3 weken met me winkelen... het zijn ook altijd de ouders die je het moeilijk maken je mondje te houden, want wij willen het eigenlijk onthullen tijdens pasen.

Ik lees hier dus mee :D Want ik ben hier helemaal niet in thuis.

Groetjes Cynthia

3. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Bij de Miss Etam hebben ze best nette kleren vind ik. Ik heb er van de week een langer jurkje gekocht met een zwarte legging eronder. Leuke lage schoenen eronder en je staat er toch netjes op!
    Succes!

4. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Je kunt tegen die tijd gewoon kijken of er iets leuks te vinden is buiten zwangerschapskleding,wat je toch past.

En anders is het miss een idee om een jurk wat aan te passen of er een speciaal te laten naaien. Kan eventueel ook door een bekende.

En over een buikje: Dat verschilt erg per persoon. Maar met 3,5 maand zie je (vooral bij een eerste) echt nog niet veel. Ikzelf heb al zo wie zo geen grote toeter. Mensen denken, als ik zeg dat ik zwanger ben, dat ik dan net zwanger ben. Er is weinig van te zien.

Ik hoop dat je tegen die tijd wat moois vind!

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik weet niet waar je woont...

Hier in Maastricht heb je in ieder geval twee zaken waar je geweldige positie-feestkleding kunt kopen. Echt helemaal top, goede merken ook. Ik heb deze zomer ook een groot feest (dan ben ik 36 weken zwanger...pff!) en ga daar zeker m'n slag slaan!

- Neuf Mois op de Kesselskade
    - Vida Mama in de burg. Cortenstraat

Liefs Monique

6. Eveline79

Eveline79 Actief lid

26 jan 2009
    109
    0
    0
    Ik woon in eindhoven, dus maastircht is eventueel wel een keer te doen

7. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Ze hebben ook wel een paar mooie rokken en jurkjes...

8. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    In Breda zitten ook 2 mooie winkels. Één op de grote markt en één iets verder weg richting het parkeerterrein daar om de hoek. Sorry namen weet ik even niet meer....

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

www.vidavita.nl

Daar heb ik de jurk gekocht waarin ik getrouwd ben toen ik 25 weken zwanger was!

10. nansie

nansie Lid

11 dec 2008
    22
    0
    0
    Ik ken het probleem, ben 11 aug uitgerekend en heb 26 juni een bruiloft, dus dat wordt ook even zoeken.

Maar tot nu toe pas ik nog steeds mn eigen kleding, zit tegen de avond wel minder lekker maar is nog goed te doen, dus een bruiloft bij 3,5 maand zwangerschap moet nog niet heel lastig worden wat kleding betreft denk ik. Maar de buik is bij iedereen anders...afwachten! Ben benieuwd waar jullie slagen!

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ken je probleem. Ik ga zélf trouwen op 4 april, ik ben dan 30 weken zwanger!

Dus als iemand nog tips heeft voor een (niet te dure) trouwjurk: kom maar op :D

12. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Ga in augustus zelf ook trouwen en ben dan 24 wk zwanger.... De jurk heb ik al uitgezocht en hopelijk kunnen ze 'm voor me aanpassen :rolleyes:
    Iemand ervaring hiermee?

13. KoBobo

KoBobo Lid

1 nov 2008
    35
    0
    0
    In eindhoven zit een erg leuke positiemodezaak. Innana, in de nieuwstraat!

Groetjes!

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik zou voor zo'n gelegenheid naar vida vita gaan!

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
  16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oja.... mijn broer gaat ook nog trouwen... waarschijnlijk dit jaar nog. Duss wie weet hoe mijn toestand dan is :)

Ik weet dat mijn zus eens in Eindhoven positiekleding heeft gekocht. Die moest toen in de winkel zo'n buik voor doen... lachen!

Groetjes Cynthia

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bij Esprit on-line hebben ze ook wel hele mooie dingen!

18. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    Wat heeft vidavita mooie kleding! Moet je dat online bestellen of zijn daar winkels van?

19. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    In Eindhoven zit ook Innana (www.innana.nl). Daar heeft een vriendin van mij haar jurk gekocht toen haar zus trouwde. Wel aan de prijzige kant. Succes!

Wel erg leuk om nog zoveel leuke feestjes in het vooruitzicht te hebben!

20. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    In Rotterdam bij Future Maman. Heb ik ook mijn kleding gekocht! Ze zijn er erg aardig en hebben leuke en mooie feestelijke kleding!
    Succes en alvast veel plezier op alle feestjes.

Deel Deze Pagina