In verwachting van ons derde en waarschijnlijk laatste kindje hadden mijn man en ik besloten het geslacht niet van tevoren te willen weten. Des te verder in de zwangerschap ik kwam hoe nerveuzer ik werd. Wel of niet weten??? Nu hebben wij een brief met de uitslag van de NIPT binnen gekregen gisteren met daarin HET geslacht van ons kindje. Na weer een slapeloze nacht de knoop doorgehakt..ok misschien krijg ik spijt maar zo piekeren is ook niet gezond dus die envelop gaat open! Nog een paar uurtjes dan leggen we de kinderen op bed en dan maken manlief en ik samen de envelop open. Vind het zo spannend wilde het even delen met jullie
Ik durf niks meer te denken Ene moment ben ik overtuigd van het een andere dag weer van het ander. Slopend!
Dat het slopend is, geloof ik maar al te graag! Zou nu onderhand ook wel gek worden van nieuwsgierigheid, dus dat jullie het nog een paar uur weten vol te houden! Alvast veel plezier samen!
Boh, ik zou er ook niet tegen kunnen. Ben pas net over de 12 weken en zou het nu al willen weten haha. Terwijl het me helemaal niks uitmaakt of het een jongen of meisje is.
Dus je hebt gekozen voor een nipt? Dan zou het geslacht niet de belangrijkste uitslag zijn om de brief voor open te maken, of wel dan? Als je t geslacht niet had willen weten had je dan de brief aan je vk gegeven voor de uitslag mbt down?
@madeinusa Ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt. We hebben de uitslag telefonisch al gehad en die was godzijdank goed. Uiteraard is het geslacht niet het belangrijkste
Hihihi, jullie zijn toch om zo te zien. Heel begrijpelijk hoor, ik zou ook helemaal horendol worden van die onzekerheid, helemaal als je die enveloppe in huis hebt. Veel plezier vanavond met het open maken. Geniet van het super spannende momentje!