Ik ga de hele uitzet verkopen... heb momenteel nog even geen foto's maar mocht je geintresserd zijn dan pb maar even dat reageer ik zsm. Box {rechthoek met van die bollen waar je hem mee aandraaid} in hoogte verstelbaar. 15 euro boxkleden 1 appelgroene 2 van poeh 1x blauw, 1 x groen 1 verdeeld in vakken. groen/wit/grijs en ?? Box mobile van winnie the`pooh met licht en geluid badje met standaard én babysteun badje is al een ouder badje niet meer super mooi maar gewoon goedf bruikbaar... mag ook voor 10 euro compleet, weg maxicosi incl voetenzak, 'my number one' {google maar eens voor afbeeldingen} Deze is maar voor 1 kindje gebruikt {onze zoon} Heb met de eerste mc een ongeluk gehad dus een nieuwe aangeschaft, en van de oude de stof bewaard vandaar, onze dochter had een meiden mc. wieglakentje wieg dekentje {wit} wiegdekentje, grijs, wit aqua gestreept {hema} wipstoel met trilfunctie hier is 1 'ophanging' van de boog stuk en moet grondig worden schoongemaakt, ik heb deze alleen bij kyana gebruikt. zij heeft er veel in gegeten en gedronken, mag weg voor een prikkie. nog een hele hoop jongens baby kleding in maat 50 tot 62 boek over bevallen {bevallen en opstaan} nog een boekje waar ik de titel ff niet cvan weet maar deze geeft per week/maand aan wat er gebeurd en wat je kunt verwachten angelsound uhm... misschien kom ik nog meer tegen...