zwangerschapskleding vanaf maat 48?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heppiedepeppie, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    waar halen jullie leuke en betaalbare zwangerschapskleding vanaf maat 48? Ik heb zelf maat 48 nu maar omdat mijn bovenbenen veel dikker zijn in verhouding dan mijn taille, ben ik erg afhankelijk van broeken met veel stretch.
    Ik merk nu nog niet veel maar in de zomer straks zal dat wel zo zijn. Ik heb niet zoveel kleding maar zal wel wat bij moeten kopen. Op marktplaats is wel wat te vinden maar vroeg me af of hier nog tips zijn??

bedankt in ieder geval :)

2. deesiej

deesiej Lid

5 apr 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier in de buurt zit een miss etam outlet. Ben ik met maatje 48/50 heel erg goed geslaagd en heel goedkoop. Zo heb ik daar al 3 positiebroeken gekocht voor E 2,95 per stuk!

3. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven

Dat is inderdaad geen geld!!! Er zit bij mijn ouders ook zo'n outlet, maar eens even kijken dan!
    Zit alleen een beetje met de winter. Als alles goed gaat in mijn zwangerschap dan zou ik rond 2 december bevallen. Dat is de winterperiode. Ik zit dan een beetje met een jas enz. Ik heb ook geen zwangerschaps zomer jas. Die wil ik ook tweedehands kopen want die draag je niet zo veel en die zijn echt wel duur.

4. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    ik ben bij miss etam en h&m goed geslaagd... succes met zoeken maar moet zeker te doen zijn...

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Deel Deze Pagina