Hallo Allemaal... Misschien niet het smakelijkste maar wil toch even weten wat jullie denken.... Hier komt mijn lijstje: - sinds 2 tot 3 weken dunnere ontlasting. - veel en veel meer afscheiding dan normaal. - gisteren de hele dag een zwaar gevoel in de buik gehad met af en toe harde buiken en steken bij het schaambot. - pijn in ondderrug en linker bovenrug. - rond 22.30 uur gisterenavond afscheiding met een paar streepjes bloed. - nu net om 04.30 uur flink wat roze afscheiding met wat streepjes bloed. Tsja... wat moet ik hiervan denken... iemand enig idee? Zowiezo straks even de vk bellen denk ik he....
Kan dat het aan het rommelen is, kan ook gewoon voorwerk zijn. ik heb hetzelfde ongeveer maar dan al weken lang. Bel in ieder geval je vk even want is wel belangrijk om het zeker te weten.
Gezien de duur van je zwangerschap zou ik zeker even bellen! Bij mij rommelt het ook al 2 weken op ongeveer dezelfde manier (behalve bloed ) maar ik ben 38.4 dus niets vreemds... Volgens de gyn kan het wel weken rommelen.
Ik heb ook al enige tijd last van buikpijn en dairree en dan weer niet, veel harde buiken soms veel afscheiding. Tja ik denk idd dat het aan het rommelen is zolang ik er vertouwen in heb zl het wel goed zijn... Maar omdat jij bloedverlies krijgt zou ik wel even bellen idd....
Nou.... ben vanmiddag bij de vk geweest en die had zoiets van, tsja als het bloedverlies nu minder/weg is kun je het ook afwachten..... Ze stelde mij voor de keuze, afwachten of toch laten nakijken door de gyn, nou ik heb liever het zekere voor het onzekere ben heb het toch even laten nakijken door de gyn... Gelukkig was alles in orde, kwam waarschijnlijk doordat de baarmoedermond iets geprikkeld was en dit kon komen omdat de kleine nogal erg bewegelijk is.... Nouja, eind goed, al goed....
had ik ook gedaan hoor laten nakijken...anders maak je jezelf ook alleen maar gek, gelukkig is alles goed meid!!