zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wende, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wende

wende Nieuw lid

29 sep 2008
    4
    0
    0
    North Andover, MA, USA
    Wanneer is het de beste tijd om kleding te kopen, welke week? En als je altijd maat 38-40 hebt wat moet je dan kopen?

kan iemand mij hier bij helpen?

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Er staat geen week voor, je koopt nieuwe kleding als je je eigen/oude kleding niet meer past.
    Meestal heb je dezelfde maat nodig, maar het lijkt me dat je nieuwe kleding altijd even past.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zodra je je normale kleren niet meer aankunt, ga je gewoon voor wat anders shoppen. Je kunt gewoon je eigen maat nemen, maar pas wel ff, want bij mij zijn alle positieshirts/blousen enzo te groot, vanwege m'n kleine buikje. Ik draag nu vooral veel tunieken, lange t-shirts, wikkeljurkjes enzo, dat zit veel beter dan positie-bovenkleding.
    Voor broeken en rokken heb ik dus wel positiekleding nodig, en dan is m'n eigen maat prima. Ik ben dan verder ook niet echt veel aangekomen, zou me wel voor kunnen stellen dat wanneer je veel aankomt, je toch een maatje groter komt te zitten. Maar gewoon passen dus!

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

zwangerschapskleding koop je gewoon in de maat die je had voordat je zwanger werd, maar pas het inderdaad even want je lichaam veranderd als je zwanger bent, ik had maatje 34 maar door de zwangerschap ben ik nu breder in de heupen en heb ik grotere borsten dus nu heb ik 36 en soms 38 (en ik ben pas bijna 12 weken slik.....)

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik draag vanaf week 16 zwangerschapskleding. En dan gewoon maat 34/36 die ik normaal ook heb.

6. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Ik heb normaal maat 36/S en ik moest vanaf wk 8 wel aan de positiekleding. Na week 36 paste ik deze vaak niet meer en heb ik nog enkele dingen maat M gekocht en geleend...

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb het heel lang opgelost met rokken in de zomer die ik hoog droeg, maar na een week of 16 had ik wel zwangerschapskleding nodig. Nu moet ik zeggen dat alle zwangerschapsbroeken me nog steeds te groot zitten (na een uur zijn ze al uitgelubberd). Verder koop ik regelmatig zelfs een maat kleiner dan mijn maat van voor de zwangerschap. Mijn ervaring is dat de zwangerschapskleding groter zijn dan de gewone kleding. Een maatje s valt voor mij nu m zeg maar. Dus het is wel handig om eerst even te passen voordat je veel via internet koopt.

Deel Deze Pagina