Wie heeft er nog meer last van (licht) urineverlies? Als ik bijv. moet hoesten ofzo druppelt er zo wat urine uit. Soms zelfs een 'plasje' urine! Heel genant eigenlijk! Ben een beetje bang dat het alleen nog maar erger gaat worden en dat ik straks de hele tijd rondloop met een niet-ontspannen blaas, omdat ik dus de boel moet ophouden... Wie weet wat ik hier aan kan doen? Ik ben trouwens 25 weken zwanger.
idd je bekken aanspannen, dan versterken ze wat...ik had altijd een hele sterke blaas, maar na de bevalling van mijn zoontje is dat ook wel minder geworden...bij erg veel lachen en niezen heb ik er ook nog last van...helaas gaat het bij mij niet meer over ..maar gelukkig beperkt zich het nog tot hard lachen en niezen.. Succes!
Nou ik had het van de week ook... Verslikte me in mijn drinken en pies zo in mijn broek... Echt heel genant godzijdank was ik thuis. Het zou je maar gebeuren op visite Ik heb het gelijk aan de VK gevraagd van de week en die zei dat t heel normaal is rond dit gedeelte van de zwangerschap omdat er een heleboel druk op je blaas staat! Komt na de bevalling wel weer goed!
ook ik heb al in mijn broek staan plassen! ik moest kij nodig plassen maar ik moest een hele gang door lopen voor ik bij het toilet was en ik lag helemaal in een deuk met een collega die ook zo nodig moest en het was dus niet veel maar wel heel genant! tegenwoordig neem ik zowiezo elke dag een schone slip mee! ook met niezen heb ik dat maar dan probeer ik snel daarvoor mijn spieren bij de uitgang dicht te knijpen , leer je ook bij de zwangerschapsgym...
heb precies hetzelfde, ook met niezen vooral. Ben er ook niet blij mee, maar is weinig aan te doen denk ik... misschien op het laatst met inlegkruisjes gaan lopen als het erger wordt?
Mijn gyn zei me op 33 weken dat dit de periode wordt van de kleine ongelukjes en ja hoor, als ik nu moet niezen voel ik af en toe wat lopen... ik heb maar elke dag een inlegkruisje in (en reserve mee) om dit op te vangen... erg genant
Ja hier ook zo'n zeikert..... en een sponsor van Alldays.... Voel ik me ook wat zekerder..... Niet dat t elke dag gebeurt.. maar idd het zou me maar gebeuren als ik ergens ben