hcg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fluffie, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fluffie

fluffie Lid

26 jun 2008
    30
    0
    0
    arbeidster
    hallo dames!

heb gisteren een 2de keer bloed laten afnemen om te kijken of het hcg-hormoon goed stijgt,
    en op mijn 6weken zwangerschap staat mijn hcg 14.266
    hoe stond hij bij jullie?

ben benieuwd!
    grtz fluffie

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik weet het niet, maar volgens mij is het wel een goede hoge hcg waarde toch?

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zat bij 6 weken en 2 dagen op 27000 nog wat dus het zit bij jou echt wel goed hoor

4. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Dat weet ik ook niet, maar zoals vruchtje dat zei, is het wel een goede hgc waarde.

Maar naar de hoogte van de Hcg kijken ze toch niet standaard, althans ik ben voor de derde keer zwanger en ze hadden het nooit met mij over de hoogte van me hcg..Dat doen ze alleen om te kijken of er miskraam treed ofzo...Weet niet het precies wanneer ze ernaar kijken...

Maar er zijn wel site waarop je kan lezen bij 6 wkn hoeveel de hoogte moet zijn en volgens mij was er hier ooit ook een topic over Hcg hoogte etc...

Liefs Jeanney

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap! ik denk dat de meesten niet hun hcg waarden hoeven te laten prikken, ik weet ook niet of het een goede waarde is, klinkt wel hoog hoor en dat zou perfect zijn toch? ik heb 1 keer een zwangerschapstest gedaan en er is verder niet naar mijn hcg waarde gekeken, misschien kun je het op internet nazoeken wat mooie waardes zijn?
    wie weet reageren er nog meiden die er wel ervaring mee hebben, succes ;)

Deel Deze Pagina