hallo dames! heb gisteren een 2de keer bloed laten afnemen om te kijken of het hcg-hormoon goed stijgt, en op mijn 6weken zwangerschap staat mijn hcg 14.266 hoe stond hij bij jullie? ben benieuwd! grtz fluffie
Dat weet ik ook niet, maar zoals vruchtje dat zei, is het wel een goede hgc waarde. Maar naar de hoogte van de Hcg kijken ze toch niet standaard, althans ik ben voor de derde keer zwanger en ze hadden het nooit met mij over de hoogte van me hcg..Dat doen ze alleen om te kijken of er miskraam treed ofzo...Weet niet het precies wanneer ze ernaar kijken... Maar er zijn wel site waarop je kan lezen bij 6 wkn hoeveel de hoogte moet zijn en volgens mij was er hier ooit ook een topic over Hcg hoogte etc... Liefs Jeanney
hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap! ik denk dat de meesten niet hun hcg waarden hoeven te laten prikken, ik weet ook niet of het een goede waarde is, klinkt wel hoog hoor en dat zou perfect zijn toch? ik heb 1 keer een zwangerschapstest gedaan en er is verder niet naar mijn hcg waarde gekeken, misschien kun je het op internet nazoeken wat mooie waardes zijn? wie weet reageren er nog meiden die er wel ervaring mee hebben, succes