Ik heb net de catalous ontvangen van baby walz. Zat ook een boekje bij van zwangerschapskleding. Hebben jullie ook zwangerschapskleding gekocht bij baby walz?
Ja volgens mij is het duits ja hahaha net als de Otto straalt dat het wel uit. De prijzen bedoel je of de kleding duur is? Redelijk. Je hebt goedkopere dingen er tussen zitten. Sommige kleding vind ik wel duur, maar dat is natuurlijk oof afhankelijk op wat iemand duur vind. Zie het zomerkkleding zoals esprit vind ik erg duur (hahaha)
o ja las wel dat er mensen waren die van zichzelf voller zijn en maat 44/46 hebben en dat dat moeilijk te krijgen was. Babywalz gaat met veel artikelen wel tot maat 52. Misschien een tip?
hahahaoo prachtig hoe je dat zegt. Al zag ik in een ander topic over zwemkleding een heel mooi badpak (tankini) staan bij de Otto. hahaha dus stiekem kunnen ze het dus wel. Heb ook al lang niet meer gekeken op hun site. Nee heb daar nog niet gekeken. Ben ook nog niet echt kleding nodig. Ben bijna 8 week. Merk wel dat het allemaal wat strakker gaat zitten. Ga denk ik deze week eens echt orienteren. Van baby walz is het eerste naast de site van h&m die ik zie. Heb nu al zin om te gaan shoppen voor de kleding. Als het maar niet duur is want zoveel geld heb ik niet. Marktplaats werkt ook altijd wel. Goedkoop en als je in je buurt zoekt mag je vast wel passen voor je het neemt.
Ik kan met shirtje ed prima slagen bij miss etam op de postitie afdeling alleen ben ik vrij lang(1.85) en lange benen dus zijn de broeken echt te kort en een 3 kwart broek met laarzen vind ik bij mijzelf niet leuk staan. Maar nu heb ik via het internet bij www.langer&zwanger.nl 2 broeken besteld die zijn mooi lang(94 cm ) en het zuijn mooie broeken en zitten heerlijk.
Thanks voor de tips! Ben ook idd van plan om van de weekend in ieder geval langs deze winkels te gaan. groetjes, Mama30
Ik ben nu iets verder dan 5 weken zwanger, en ik krijg mijn broeken enkel nog dicht als ik men adem inhoud. Vrijdag ga ik dus maar shoppen voor zwangerschapsbroeken. Zelf vind ik dit nogal vroeg, maar ja, ik heb weinig andere keuze. Als ik nu broeken ga kopen in een maat groter, kan ik ze binnenkort weer niet meer aan. Zijn er nog onder jullie die zo vroeg zwangerschapskleding moesten dragen?
Probeer als tussenoplossing eens een elastiekje door je knoopsgat. Je hebt ook een luxe uitvoering bij www.borstvoedingswinkel.nl Hij heet Flexi-belt (ff zoekfunctie gebruiken).
heb ik nog ff een vraagje. Moet je de zwangerschapsbroeken in je eigen maat kopen? Dus de maat die je hebt voor je zwangerschapsbroeken aanmoet?
In mijn geval was dat wel zo, gewoon dezelfde maat gehouden en dan nog vallen die zwangerschapsbroeken groot hoor, omdat je de tailleband mist. Ik ben vandaag nog even wezen kijken op de grote maten-afdeling van de Miss Etam, want ik zocht lekkere truien en dat gaat ook goed hoor! Heb alleen nog gen winterjas, ik bevries onderhand!
Ik ben blij dat ik twee keer in de zomer hoogzwanger was. Moet er niet aan denken om geen winterjas te kunnen vinden. Die dingen zijn echt enorm duur...
Ja en volgend jaar is ie veel te groot en heb je er dus niks meer aan!, grrrr! Ik zag een mooie zwarte wollen met ceintuur in een sjieke damesmodezaak. Was maat 50/52, ik heb normaal 46/48. Prijs: 400 euro.... Ik moet gekeken hebben alsof ik een spook zag, want die verkoopster zei: "gaat het mevrouw?".