Voor de mensen die geen zwangerschapskleding kunnen vinden. op www.hema.nl hebben ze super leuke shirtjes. Ik had ze besteld en vandaag opgehaald, en ze zien er ontzettend mooi uit.
Ik draag al positiekleding sinds ik 6 weken in verwachting was en dan vooral broeken de buikbanden draag ik pas sinds een week of 2
Ik draag sinds week 14 positief broeken. Mijn gewone truien draag ik nog wel. Sinds deze week is mijn buik in één keer uit aan het schieten, dus vraag me af to wanneer dat nog kan. Heb bij Pranatal een leuke broek gekocht. Met schirtje aan zie je niet eens dat het een positie broek is .
Echt een aanrader voor leuke positiekleding is www.bellyfashion.nl En snel ook, ik had het na een dag altijd al binnen
Ik ben pas met 27 weken begonnen met het dragen van zwangerschapskleding. Ik paste keilang in mijn eigen kleren. Hopelijk pas ik er na de bevalling ook snel weer in. Ik heb ook maar 3 positiebroeken, 2ehands bij ebay. Wilde voor die korte tijd niet veel geld uitgeven...
Ze hebben daar inderdaad hele leuke kleding. Maar hoe zit het met de mate, ik heb in broeken 42 kan je die dan ook echt aan of vallen ze klein of groot uit?
Staat er meestal wel bij of anders moet je even mailen. Je krijgt altijd snel een reactie. Ik kocht ze altijd een maand kleiner (tenminste die van mamalicious). Maar ligt er ook maar net aan hoeveel je aankomt. De positiebroeken die ik een maat kleiner heb gekocht, zitten nu pas echt mooi, omdat ik nu pas wat ben aangekomen bij mijn benen. Tot 2 weken terug zat het bij mijn taille e.d goed, maar bij mijn benen heel slobberig.
Oef, de Miss Etam vind ik echt verschrikkelijk! Zeker als je het in het echt ziet, kreeg er rillingen van, hahaha! Dus mijn tip is: ga echt ff kijken of je het wat vindt! Ik ben met 21 weken voor het eerst naar heuse positiekleding gaan winkelen. Inderdaad: gisteren dus, haha! Bij H&M en bij een speciaalzaak. Ben goed geslaagd, met basisdingen (een heeeele fijne Noppies jeans voor maar 40 euro!) maar ook leuke aparte jurkjes en tops! Maar het was wel even een drempeltje hoor, ik redde me tot nu toe met rekbare jurkjes en leggings enzo...
Ik heb dit weekend een positiespijkerbroek gekocht omdat mn eigen echt een strakke band hebben. Zit heerlijk. Verder zien we wel hoe het gaat, ik denk niet dat ik verder heel veel zwangerschapsspullen ga kopen, koop wel een buikband die ik onder mn kleren kan dragen, kan ik al mijn oude truien en t-shirts nog aan
Oeeeeeiiiii Miss Etam..... verschrikkelijk ja. Echt oude wijven kleding. En die kleren vallen zo groot! Ook niks voor mij, hoor. H&M vind ik ook wel een beetje tegenvallen, in ieder geval hier in Alkmaar dan. Prenatal verkoopt het merk Mama Licious en dan zie ik wel altijd leuke dingen hangen. Vind positiekleding wel verdomd DUUR! Damnzzz....
Meiden, kijk hier eens... Mama Licious kleding in de aanbieding. http://www.mamaenkids.nl/contents/nl/d1 ... de_01.html
ik kocht met 12 wk mijn eerst broek mijn buik is nog niet echt gegroeit maar wel meer rond en ik vond me normale broeken in me vetjes drukken als ik zat en deze broekken trek je er lekker overheen! Maar ik pas me normale nog wel alleen vind ik positiebroeken fijner!
Meiden, kijk eens bij de h&m online. Dat is echt niet duur en wel leuk! Miss Etam vind ik ook verschrikkelijk inderdaad... Bij bellyfashion hebben ze ook basic dingen van mamalicious. Die draag ik vaak, shirtjes van 15 euro enzo. Aan buikbanden ben ik niet begonnen, ik dacht van tevoren ook wel dat dat makkelijk kon met eigen shirtjes. Maar mijn eigen shirtjes zijn best wel strak, dus dat was alsnog geen optie..
Ik ben ook niet echt een miss etam fan, maar ik heb daar toch 2 leuke broeken gescoord voor de zomer. 2 voor 50 euro, die linnen. Ze zitten echt heerlijk. Verder hebben ze bij miss etam heel veel kleding wat heel ouderlijk is. De shirtjes en zo.
Wow ze hebben daar inderdaad onwijs mooie kleding. Hoe vallen de maten daar, groot of juist heel klein.
Mijn broeken gingen al wat strakker zitten, maar zitten sinds vandaag toch echt het lekkerst met de knoop los. Ben nu 15 weken zwanger. Ik heb nog geen zin in positiekleding, dus zolang dit lukt vind ik het prima. Heb laatst trouwens bij Didi een heel leuk zomers outfit gekocht op de groei. Geen positiekleding, de jurk valt gewoon zo lekker ruim dat je die ook in je zwangerschap kan dragen. Een te grote legging eronder en klaar is Klara.