Hoi allemaal, Ik ben hier nieuw,maar heb een vraagje. Ik ben nu 2,5 week overtijd, heb 3x getest,maar dr komt niks uit.(dus niet zwanger) Nu heb ik last van mn buik met slapen,kan alleen nog op mn rug liggen. Aan de rechtse kant van mn ribben doet het een beetje zeer,op 1 plek. En ik heb sinds een week ineens op mn bovenlijf rode vlekjes zitten En het lijkt wel alsof ik iets dikker ben geworden. Ik ga morgen zowieso de dokter weer bellen,die was afgelopen week op vakantie. Ben de week daarvoor bij hem geweest en toen moest ik afwachten tot afgelopen week en dus testen. Maar is er iemand die dit herkent? groetjes !
zal op een bloedtest staan vriendin van mijn schoonzus had ook negatieve testen en werd maar niet ongesteld de huisarts gooide het op het stoppen van de pil na lang dringen mocht ze eindelijk naar de gyn schrik niet maar ze was al 28 weken zwanger
Iemand anders (Cindy) heeft hier ook net na 9 dagen overtijd pas negatief getest. Een bloedtest bij je huisarts zal wel uitkomst geven en het is helemaal niet raar om daar nu om te vragen. Zie ook hetzelfde topic bij Zwanger worden.
hihi ik haal die termen altijd door elkaar heen geloof ik.. Maar goed, de moraal is wel duidelijk geloof ik?
@s1980: zoo dan, 28 weken zwanger? ik heb echt een zeer nauwkeurige cyclus, ik kan met een natte vinger in de lucht aanwijzen wanneer de rode duivels eraan komen, maar ben nu toch ook al 3 dagen over tijd, ik heb verder geen symptomen op wat gespannen borsten na dan, maar die heb ik ook als ik ongie moet worden. ik heb inmiddlels 2 keer negatief getest. Ik wacht het nog effe af. (het kan niet door ontpillen komen, want ik slik al ruim 10 jaar geen pil meer)
Net gebeld,en ik mag vanmiddag bloed laten prikken.. Spannend dus ! Weet iemand hoelang dat duurt,eer je de uitslag hebt?
Net gebeld,maar niet zwanger.. Ik snap er echt niks van... We wachten het dus maar gewoon af... Ben nog steeds niet ongesteld en loop inmiddels aardig overtijd.. Vaag dus..