wanneer leg je dat erin?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hoi hoi

ik heb vorige week mijn kraampakket gekregen met alles erin dus ook zon matrasbeschermer nu vraag ik me dus af wanneer moet je die er nou op leggen?

2. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Geen idee, ik zit met dezelfde vraag. Ik ben net zo ver als jou dus ben benieuwd of anderen onze vraag kan beantwoorden!

Liefs Eva

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb begrepen bij 37 weken, maar het blijkt veel te kraken en erg op te zweten er zijn er die het later doen.

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ooooooooooohw hihi dan ka nik nog ffies hihi
    al gaat de tijd wel snel...

5. Es1981

Es1981 Actief lid

Ik zou het zeker bij 37 weken neerleggen. Stel dat 's nachts je vliezen breken, kan je je matras weggooien daarna. Het is idd wel vies zweterig en krakerig. hihi suc6 ermee

6. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb met 34 weken celstofmatjes op mijn matras neergelegd.
    Ik vond dat plastic zo kraken, irritant!
    Ik heb gewoon een extra pakket met celstofmatjes gekocht en op bed gelegd, dat vond ik veel prettiger slapen.
    Deze keer doe ik dat weer.

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb een waterdicht molton gekocht. Kraakt helemaal niet en is ook niet zweterig of iets dergelijks. Ideaal.

Pim

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja dat wou ik ook al zeggen, je kan een waterdichte molton kopen.

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik had dat ding er met 37 weken op en dan een extra handdoek, was het ook niet zweterig ofzo. Achteraf gezien was het zo'n plens dat ik nooit geloof dat het niet op het matras gekomen was maar mijn vliezen werden gebroken in het ziekenhuis.

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    dat zeiltje gebruikte ik pas toen ik ging bevallen, want ik had toen des tijs een waterdichte matrasbeschermer gekocht ( hema) en dat houd alle vocht tegen dus mocht je onverhoopt je vliezen gaan breken dan lekt het niet door naar je matras...
    hij is ook handig als je op weg gaat met je auto in de laatste periode van je zwangerschap mochten onder het auto rijden je vliezen gaan breken...

succes ermee...

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Inderdaad een waterdichte molton. Kun je gewoon bij de Hema kopen en het werkt erg goed. Die matrasbeschermer heb ik er 1 nacht op gehad, vreselijk zweterig en krakerig.

De waterdichte molton heb ik vanaf 36 weken op het matras gelegd.

Deel Deze Pagina