Buik groeit niet echt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jacha, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacha

jacha Lid

25 okt 2006
    21
    0
    0
    goedemorgen allemaal

ik heb een vraagje misschien dat iemand van jullie het kent, ik ben vandaag dus 21 weken zwanger, maar ik kom nog weinig aan mijn buik groeit nog niet echt ik ben van mij zelf best stevig dus denk dat het bij mij ook minder snel te zien is hoor. vanf een paar dagen heb ik als ik plat op bed lig dat ik wat voel in mijn buik dat het wat harde is zeg maar, ik voel de kleine ook nog niet maar dat hadden ze mij al gezegt met de 20 weken echo omdat mijn placenta helemaal ervoor ligt. heeft iemand van jullie dat ook gehad dat ze niet echt groeide? of wie kent het?
    alvast bedankt voor jullie antwoorden

groetjes jacha :D

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mijn buik is pas gaan groeien vanaf 25 weken ongeveer... Met 26 weken lag ik in het ZH en vond ik dat ik al een buikje had, maar er werkte een verpleegster en die was ook 26 weken zwanger en die had me toch een buik :)
    En als je een voorliggende placenta hebt dan voel je je kindje meestal wat later bewegen!
    Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, en anders voor je eigen gevoel even de VK bellen.

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Kijk anders eens in de dikke buiken galerij dan zie je dat het heel erg kan verschillen!

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    er zijn ook slanke mensen die met 25 weken amper buik hebben.
    zolang een verloskundige er niets van zegt is er niets aan de hand hoor

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb ook nog maar een klein buikje,maar alles gaat en groeit goed dus ik zou me maar niet teveel zorgen maken meis ;)

6. jacha

jacha Lid

25 okt 2006
    21
    0
    0
    bedankt allemaal voor die snelle antwoorden, dat geeft je weer beetje moed!

thxxx jacha

7. Marientje

Marientje Actief lid

Bij mij zie je ook nog bijna niks (zie album).
    Blij te horen dat ik niet de enigste ben, maak me er soms toch wel zorgen over :oops:

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Mijn buik is ook pas de afgelopen 10 weken flink gaan groeien. Dus maak je niet druk als de vk er niks over zegt en alles goed vind dan geen zorgen tot paniek.

9. Niet meer actief

ik heb ook een klein buikje en ben van mezelf slank dus dat zegt idd niks... bij de één komt het later dan bij de ander en sommige hebben uiteindelijk alsnog een bescheiden buik ;) ik maak(te) me er ook wel eens zorgen over maar het zal wel goed komen!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb ook een buikje, ik kijk er steeds tegenop, maar anderen zien het bv helemaal niet...

Ik ben van me eigen heel smal, dus ik vind dat ik al een aardig buikje heb, maar het ziet er meer uit alsof ik een klein buikje van mezelf heb en niet omdat ik zwanger ben!

Dus het is heel verschillend, ik heb geen buik met 21 weken maar iemand anders juist weer wel... Iedereen is weer anders qua zwangerschap. Alleen het buikje komt vast wel ;) Het duurt alleen soms wat langer!

Gr. Miranda

Deel Deze Pagina