De titel zegt het al, wanneer voelden jullie je 2e kindje bewegen. Ben wel erg benieuwd. Ik ben nu 16 weken zwanger en heb de kleine nog niet gevoeld en weet eigenlijk ook niet meer hoe het voelt. Hoop op reacties van jullie.
Ik hoop wel dat de klein zich binnen kort laat voelen want maakt me toch wel een klein beetje zorgen.
bij de eerste voelde ik het rond 18 weken echt duidelijk ben nu ook wel benieuwd wanneer bij de 2e toch zeggen ze dat je het sneller merkt omdat je weet hoe het voelt
ik voelde shirley met 17 weken en deze voelde ik rond de 14 weken maar dan heel onregelmatig soms wel en soms ook een dag of 2 niet maar nu voel ik hem/haar toch wel elke dag zo wie zo op 2 momenten als ik s`middags ff op de bank lig en als ik naar bed ga
Bedankt voor jullie reacties. Dan moeten we nog maar even geduldig afwachten wanneer de kleine van zich laat horen.
Ik dacht ookal. Wat gevoeld te hebben ben nu 14 weken zwanger Vd tweede maar de vk zegt dat het wel vroeg is ook hier heb ik gevraagd en zei de vk ook dat het niet kan zo vroeg, voelde de eerste met 16 weken liefs