hoi Een vraagje: Ben nu 16 weken zwanger en de meeste broeken krijg ik nu echt niet meer dicht. Ben al aan het klooien met een touwtje/elastiekje om de bovenste knoop, dit gaat bij sommige broeken wel aardig. Zal ik nu al positiebroeken gaan kopen? Heb het idee dat in die positiebroeken zo'n 'enorm' voorstuk zit, waar mijn nog mini buikje in verdwaald!?! dan hou ik toch meeeters stof over... groetjes nicole
ligt eraan je hebt ook lage vroeken met een brede elastische band die moet ik zelf nu al aan.. ik ben nog geen 6 weken
Hihi nu positiebroeken kopen? Meid, ik droeg ze al toen ik 8 weken zwanger was... en geleidelijk aan kon ik steeds minder van mijn eigen broek aan. Zodra je de knoop/rits niet meer dichtkrijgt of het allemaal te strak zit, lekker zwangerschapskleding dragen hoor, is veel comfortabeler. Shop ze
Nu al? Ik heb ze ook al vanaf week 8 aan, Zeker kopen, want je kunt ineens straks opstaan en geen broek meer aan kunnen. Ik was blij dat ik er direct mee ben begonnen. Gewoon kopen dus,
Ik heb 2 weken geleden ook zwangerschapsbroeken en een rok aangeschaft. Ik heb sommige gewone broeken nog wel aan, maar niet alles meer. En dan zitten die positiebroeken heeeerlijk! Geen geknel! Ik moet binnenkort nog wel een keertje shoppen voor truitjes en shirts enzo, maar dat kan nog wel. Groetjes Miep
ik ben zwanger vd eerste en met 11 weken MOEST ik echt positiekleding gaan kopen. toen was ik al een paar weken bezig met de elastiekjes-truc hihi
Ik ben deze week ook officieel begonnen met de zwangerschapsbroeken op het werk! Ik weet wat je bedoelt met sommige banden waar je buik nog in verdwaald. Het zakt dan ook een beetje af en zo maar ik vouw de band gewoon nog een beetje dubbel en met een ruime top erover heen of vest gaat het prima. Het zit iig stukken beter! Groetjes, Marijn
Gewoon lekker kopen! Ze zitten heerlijk. En het is absoluut niet te vroeg. (Ieders buik groeit anders maar ik denk dat rond de 15 weken wel gemiddeld is) En voor die grote flap zijn er vaak elastieken met knopen verwerkt in die broeken zodat je ze lekker op maat kan stellen. (Of inderdaad de rand omvouwen zoals Marijn aangeeft)
ik wandel al ook van mijn 7 weken met een positiebroek allee thuis draag ik joggingbroeken maar als ik weg ga dan doe ik mijn broek aan.
gewoon lekker gaan kopen hoor. Ik heb ze nu ook al 2 wkn continu aan en draag er dan gewoon nog een buikband overheen, dat maakt het ietsie strakker...... Twinny
mijn vriend overt laatst zei nog tegen mij vroeger droeg je altijd brede kleding en verstopte je je rondingen en nu moeten ze zichtbaar zijn soms snap ik een vrouw toch ni zei hij tegen mij. waar ik op antwoordde dit mag gezien worden da beginnend bolle buikje. hihi
Jeetje jij ook al? Ik ben er ook niet zo blij mee en voel me dik en lelijk met ongeverfd haar enzo.......blah...mijn nichtje zegt dat ik net in de niet zo mooie fase zit, je krijgt een buikje maar niemand ziet het nog echt, je gezicht wordt ronder en je voelt je niet helemaal ok. Maar na die 4 maanden moet het dus zo zijn dat je echt een buik krijgt en je er dus weer anders uit gaat zien en je beter gaat voelen. Ik weet het niet hoor, ik baal sowieso omdat ik me steeds ziek moet melden vanwege oververmoeidheid en mijn werkgever doet vervelend...en dat juist wanneer ik een beetje van de zwangerschap wil genieten. Marijn
Ja je buik is nu echt ja.. kweet niet maar het is geen baby die je ziet ofzo haha! Voel me ook dik, maar hoop dat het over een paar weekjes over is! En voor jou zal het nog sneller over zijn
Hey daar, Als je al 16 weken bent kan je makkelijk zwangerschapsbroeken kopen hoor.. Dit is mijn tweede zwangerschap en vanaf ongeveer 9 weken draag ik al zwangerschapsbroeken. Bij de eerste was dit rond de 14 weken. Het zit lekkerder en comfortabel! Succes ermee... Greetzzz Brennie
Ik dacht dat ook van die enorme flap stof..wat moet ik daar mee? Maar bij de Promiss heb ik een broek gevonden met een lage elastieken voorkant...heerlijk! (op een foto in album heb ik m aan) Succes!