Zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Linda1234, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1234

Linda1234 Nieuw lid

14 feb 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar kopen jullie zwangerschapskleding? Ik heb hier veel zwangerschapskleding gekocht, erg leuke kleding maar ben ook benieuwd waar jullie het vandaag halen?

Ik wil het wel kopen bij een webshop want naar een winkel en passen vind ik niets. Ben benieuwd

2. Ingelke87

Ingelke87 Actief lid

18 okt 2011
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Marktplaats! Echt een tip meiden!
    Das mss niet wat je bedoelde met, waar koop jij je kleding, maar het is echt de moeite waard om daar eens even op te neuzen ;)

Normaal ben ik echt geen fan van 2e hands kleding, maar voor positiemode........
    Ik maakte graag een uitzondering. kwam met zo'n grote ikea tas vol thuis, samen voor 50 euro. Heb alles kunnen passen bij die meid thuis en mocht meenemen wat ik wilde. als iets niet paste, probeerde ze het nog los te verkopen.
    Uiteindelijk rokjes, broeken, truitjes, leggings, buikbanden, jurkjes kunnen overnemen en alles zag er nog picobello uit!

Nu heb ik het nog aangevuld met wat kleding uit de uitverkoop van wehkamp. Ideaal. Ben dus voor nog geen 100 euro helemaal klaar. En kan ook nog afwisselen! Geld dat ik spaar kan ik weer vanalles voor de baby voor kopen. het is allemaal al duur zat. En voor die korte tijd boeit het me echt niet om 2e hands te dragen.

3. daantje001

23 aug 2011
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&M, Noppies.com, wehkamp.nl, esprit.nl etc!

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Sale | DAMES | H&M NL
    Wel lastig zoeken op de h&m site maar onder dames en dan bijvoorbeeld tops en dan mama heb ik e.a gehaald ook gewoon in de winkel van h&m maar niet elke vestiging heeft dat.

Wehkamp heeft echt veel leuke dingen ook van C&A.

Boven - Zwangerschapsmode - Damesmode van A-Z - Voor haar - bonprix.nl Hier ook e.a gehaald aan boven kleding en jurkjes.

Verder had ik 2 zwangerschaps leggings maar inmiddels ben ik er achter dat de leggings voor 5,- euro bij zeeman een paar maten groter veel fijner zitten. Wil niet zoveel om mn buik strak hebben zoals mamalicius leggings zitten helemaal niet fijn.

Hema heb ik ook een paar dingen gekocht kan ook online.

Kruidvat heeft op dit moment uitverkoop van 70% voor van die jurkjes en spullen uit het uitverkoopvak. Kijk er eens tussen neem een maatje groter ik heb normaal M dus nu L genomen en heb 2 hele toffe jurjes voor 5,- euro gescoord niet alles hoeft zwangerschap op te staan.

Eigenlijk overal wat vandaan. Wel een fout gemaakt en dat is dat ik mn eigen maat aangehouden. Nu ben ik een stuk gegroeid en is er 1 broek die ik niet meer pas en 2 die niet fijn meer zitten.

5. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook alles van marktplaats. Voor heel weinig koop je gewoon de merken Noppies en Mamalicious. En het zag er allemaal nog prima uit, word tenslotte maar een paar weken gedragen, en men wil toch ook wat verschillende kledingstukken, dus uiteindelijk ziet het er nog als nieuw uit.
    Gewoon een paar basis dingen. En veel truitjes die iets langer zijn kon ik gewoon uit mijn eigen kast blijven dragen.

Is echt de moeite waard om is op marktplaats te gaan kijken.
    Even uitwassen en klaar. Had er geen moeite mee.

Deel Deze Pagina