zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angela24, 12 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ben zaterdag met mijn vriend alvast voor kleding wezen kijken. beetje vroeg maar ik zoek gewoon een mooie lekkere broek die niet zo in mijn onderbuik drukt. Ben in 3 verschillende zwangerschapskledingwinkels geweest maar ik vond dat daar niet bepaald hippe broeken voor jonge meiden hingen. Ik vond ze zo taai die spijkerbroeken! kent iemand nog leuke winkels in den bosch of eindhoven????
     
  2. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Misschien kan je het is proberen bij miss etam?
    Daar had ik mijn zwangerschaps kleding gekocht.
    Ze hebben best leuke kleding daar.
    En anders een h&m winkel?
    Veel succes met shoppen ;)
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik heb rpecies dat zelfde probleem...
    je kan ook gewoon een extra lage spijkerbroek kopen... die onder je heupen zit...dan heb je ook nergens last van.. ik heb twee nieuwe spijkerbroeken gekocht... :D

    en verder kan je wel leuk truitjes vinden bij h&m... en je kan ook gewoon bij normale keding kijken voor shirtjes.. alleen dan wel rekstof...en misschien een maatje groter ;)
     
  4. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik heb 2 normale lage spijkerbroeken maar die drukken zo in mijn onderbuik en daar krijg ik last van nu. Ik zal wel een kijken bij miss etam en de h&m das n goeie!
    thanx
     
  5. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja maar die zijn dan denk ik niet heel laag.... :oops:

    want de mijne zijn zitten toch echt op het schaam gedeelte zeg maar...en niet op mn onderbuik...

    maar bij H&M heb ik laatst gekeken, en daar hebben ze wel aardige dingen, heb ik zelf een rok gekocht en twee truitjes :D
     
  6. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D hoi angela,je moetis kijken op www.mammalicious.nl ,je kan dan ookde verkooppunten zien,hele gave zwangerschapskleding,heel hip en heel betaalbaar,ook gave spijkerbroeken :D gr sophietje
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Die site doet het niet
     
  8. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik heb destijds 1 broek bij Marca gekocht,maar die winkel bestaat niet meer,verder nog een badstoffen broek bij Prénatal(die nu dienst doet als huisbroek :) )
    Verder liep ik veel in trainingsbroeken en leggings eigenlijk
     
  9. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    C&A heeft ook mooie zwangerschaps kleding .
    Wel alleen de grotere filialen ;)

    Groetjes Joyce
     
  10. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hi,

    Ook ik ben een grote fan van de H&M. ik koop wat ik leuk vindt (iedere week wel iets)! :oops:

    van Noppies heb ik 2 mooie spijkerbroeken die als gegoten zitten. maar die zijn iets prijziger. maar het is inderdaad belangrijk om een paar broeken te hebben die super zitten!

    verder zou je ook op marktplaats kunnen zoeken, zitten ook hele gave dingen bij!

    suc6 x
     
  11. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Prenatal, Miss Etam, Promiss en H&M hebben echt hele leuke kleding!
     
  12. lisacar

    lisacar Actief lid

    Ik ben er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig. Ben door m'n misselijkheid wat afgevallen en al mijn kleding zit veel losser dan normaal. Maarja, nu voel ik me weer beter en eet ik weer wat meer, dus zal ik ook wel weer aankomen vrees ik....... :( M'n buik groeit ook nog niet echt en ik heb ook het vermoeden dat dit best nog wel ff kan duren. De baby zit zeker tot 12 weken nog achter je schaambot en daarna zou hij pas omhoog kunnen komen en dan nog is het volgens mij een klein bolletje. Is dit bij jullie anders?

    Ik moet voor mijn werk erg netjes gekleed. Mantelpakjes enzo. Heeft iemand ervaring met dit soort zwangerschapskleding?
     
  13. Niet meer actief

    Hoi,
    Ik heb veel positie kledign gekocht zowel bij de miss etam als bij de promiss. En dan ook nog wel eens wat bij de hennes en mauritz. En ja die grote baby zaken Baby dump en prenatal hebben vaak ook veel positie kleding. En het zijn gelukkig vandaag de dag niet meer van die tenten. Dus er is veel leuks te krijgen.

    groetjes en succes ermee
     
  14. judtje

    judtje Lid

    17 nov 2005
    39
    0
    0
    kassamedewerkster in supermarkt
    Lemmer
    Waar kan ik leuke zwangerschapskleding vinden voor een maatje groter?
    Vanaf maat 46 dus........
    Bij Miss Etam heb ik al gekeken maar ben benieuwd of er ook andere winkels grotere maten hebben?
     
  15. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik heb nu bij M&S 2 grote maten broeken gekocht;afgeprijst in maat XXXL
    En enkel maar elastiek,ik leg ze gewoon vast weg voor als ik zwanger ben.
    De winkeljuf rekende maar 4,95 per broek,terwijl hij al van 19,95 naar 9,95 was afgeprijsd :)
    Das nog eens voordelig shoppen :D
     
  16. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.150
    401
    83
    de eerste broeken gekocht bij miss etam, nog 1 echte winterbroek met 70% korting, lekker shoppen zo:) Verder een mooie spijkerbroek en dat moet het tot het warmer wordt maar even zijn denk ik... Mijn eigen rokjes passen nog effe, dus nu kan ik nog afwisselen :)

    groetjes, Chantal
     
  17. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    in den bosch zit future mama en daar hebben ze de betere zwangerschapsmerken (kosten misschien iets meer, maar ze blijven dan ook mooi)
    iets doorlopen bij sterre en tijl (hele leuke babywinkel)
     

Deel Deze Pagina